تاریخ انتشارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
کد مطلب : ۴۶۱۶۵۱
سخنگوی فرماندهی‌کل انتظامی کشور از کشف بیش از یک‌هزار و ۴۴۵ تن انواع کالای اساسی احتکارشده و بازداشت۲۵۷ متهم و پلمب ۵۵ واحد صنفی متخلف در این خصوص خبر داد.
۰
plusresetminus
سخنگوی پلیس خبر داد: کشف ۱۴۴۵ تن انواع کالای اساسی احتکاری و بازداشت ۲۵۷ متهم طی 24 ساعت
به گزارش بلاغ؛ سردار مهدی حاجیان روز پنجشنبه با اشاره به اقدامات پلیس در مقابله با محتکران از کشف بیش از یک‌هزار و ۴۴۵ تن انواع کالای اساسی احتکارشده در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
حاجیان با بیان اینکه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و احتکار و جلوگیری از اخلال در نظام تولید و عرضه کالاهای اساسی و معیشت‌محور، به‌دستور فرماندهی محترم کل انتظامی کشور، قرارگاه عملیاتی «امین» در سراسر کشور راه‌اندازی شده است، افزود: با اقدام عملیاتی همکاران عزیز ما در سراسر کشور بیش از 757 تن گندم و آرد، 301 تن روغن خوراکی، 151 تن ماکارونی، 136 تن برنج و 100 تن نهاده‌های دامی مجموعاً به‌ارزش یک‌هزار و 194 میلیارد ریال کشف شده است.

وی ادامه داد: در این راستا 257 متهم بازداشت و 55 واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند. 
سخنگوی فرماندهی‌کل انتظامی کشور به افراد منفعت‌طلب و سودجو که به هر نحوی خارج از شبکه عرضه و نظام توزیع، قصد جمع‌آوری و دپوی کالاهای اساسی مردم را داشته باشند، هشدار داد و گفت: اقدامات مذکور از منظر پلیس، جرم مشهود است و قطعاً برخورد سختی در انتظار این افراد است. 

حاجیان متذکر شد: مطمئناً با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با دستگاه محترم قضائی و سازمان تعزیرات، مجازات‌های سنگینی برای این قبیل افراد درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه همکاران من در سراسر کشور آماده دریافت اطلاعات و اقدامات عملیاتی در راستای کشف و جمع‌آوری کالاهای احتکارشده هستند، از مردم خواست هرگونه اطلاعات درباره احتکار کالاهای اساسی را از طریق سامانه 110 با پلیس خدمت‌گزار خود در میان 
بگذارند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴