هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال/

بازی سخت نساجی در دیار مسجد سلیمان

تاریخ انتشارجمعه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۶۱۶۳۷
تیم نساجی مازندران فردا در دیداری سخت، در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر می‌رود.
۰
plusresetminus
بازی سخت نساجی در دیار مسجد سلیمان
به گزارش بلاغ، رقابت‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، فردا شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ با برگزار‌ی ۸ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از دیدار‌های حساس این هفته، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا در مسجد سلیمان به مصاف نفت این شهر می‌رود.

نساجی فردا در حالی در دیداری حساس به مصاف تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان می‌رود که چند روز پیش با ساکت الهامی سرمربی خود قطع همکاری کرد و سکان هدایت تیم خود را تا پایان فصل به اسماعیلی از کادر فنی خود سپرد.

الهامی که امسال با نساجی قهرمان جام حذفی فوتبال کشور شده تنها چند روز پس از این اتفاق مهم، از هدایت نساجی کنار گذاشته شد که گفته می‌شود مسائل اخلاقی و انضباطی موجب این تصمیم مهم شده است.

فارغ از این تصمیم که گرفته شده، نساجی در چهار بازی آخر خود بازی‌های مهمی پیش رو دارد و باید حداقل امتیازات را جمع کند تا در منطقه سقوط نباشد.

این تیم با ۲۸ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد و فردا با تیم نفت مسجد سلیمان، جدالی سخت دارد چرا که تیم نفت با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای دارد و برای فرار از منطقه سقوط نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد.

در بازی‌های مهم این هفته، تیم صدرنشین استقلال مهمان تیم رده چهارمی فولاد خوزستان است و تیم‌های پرسپولیس و سپاهان تیم‌های دوم و سوم جدول در سیرجان به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم