تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۶۱۶۲۰
با حذف ارز ترجیحی و واقعی کردن و هدفگذاری یارانه ها برخی از رسانه ها با هدف اختلال در بازار و تشویش اذهان عمومی مطالبی را سفسطه وار منتشر کرده و خواهند کرد که در این باب نیاز به هشیاری مردم بیش از پیش احساس می شود.
۰
plusresetminus
افزایش قدرت خرید مردم با لیست قیمت های جدید و یارانه دریافتی+جدول
به گزارش بلاغ، با حذف ارز ترجیحی و واقعی کردن و هدفگذاری یارانه ها برخی از رسانه ها با هدف اختلال در بازار و تشویش اذهان عمومی مطالبی را سفسطه وار منتشر کرده و خواهند کرد که در این باب نیاز به هشیاری مردم بیش از پیش احساس می شود.

حال با عنایت به آزاد کردن مبلغ واریزی یارانه ماه اول که از یکی دو روز گذشته بانک مرکزی به حساب سرپرستان خانوارهای یارانه بگیر واریز کرده بود از امروز صبح نرخ چهار قلم کالای اساسی، از جمله مرع تخم مرغ روغن و لبنیات اعلام شد که به ظاهر برخی از اقلام مانند شیر پاکتی افزایشی دو برابری داشته است و همین افزایش قیمت محل رخنه و رسوخ بدخواهان و وارونه نمایان به اذهان عمومی و ایجاد شبهه و شائبه است. 

در حالیکه با حسابی سرانگشتی می توان به این نکته پی برد که قیمتهای جدید با قدیم مبلغی حدود ۵۳۳ هزار تومان اختلاف دارد، با این وجود یارانه خانوار دونفره دهک چهارم به بالا دست کم ۶۰۰ هزار تومان است. 
 

ضمن آنکه دولت برای آن دسته از اقشاری که در دولت روحانی یارانه ماهیانه آنها به هر دلیلی قطع شد این امکان را فراهم کرده که با رجوع به سایت های اعلام شده وزارت رفاه که بارها در اخبار اعلام شده و خواهند شد اعتراض خود را به ثبت برسانند تا پس از بررسی یارانه آنها از نخستین روز اجرای این طرج به شماره حساب سرپرست خانوار واریز شود.
 
با این اوصاف سوالی که به ذهن متبادر می شود این است که آیا با رسانه های منتشر کنند قیمت های جعلی که با هدف تشویش اذعان عمومی کمر به پریشان فکری جامهخ و نگران کردن مردم بسته اند، برخوردی صورت خواهد گرفت یا خیر ؟
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲