فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

انهدام باند فروش نوزاد در فضای مجازی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۶۱۶۱۴
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و انهدام باند 21 میلیارد ریالی کلاهبرداری مجازی با وعده فروش نوزاد توسط پلیس فتا استان خبر داد.
۰
plusresetminus
انهدام باند فروش نوزاد در فضای مجازی
به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران از شناسایی و انهدام باند ۲۱ میلیارد ریالی کلاهبرداری مجازی با وعده فروش نوزاد توسط پلیس فتا استان خبر داد و اظهار کرد: در پی ایجاد صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر خرید و فروش نوزاد، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی گفت: در اجرای این ماموریت کارشناسان پلیس فتا استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از روش‌های علمی و فنی، موفق به شناسایی هشت نفر از گردانندگان این صفحات در استان‌های مختلف کشور شدند.

میرزایی اظهار کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی این افراد که با وعده خرید و فروش نوزاد در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از افراد متقاضی می‌کردند در عملیاتی غافلگیرانه به دام افتادند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی ۲۱ نفر از افراد متقاضی در استان مازندران و سایر استان‌های کشور به مبلغی بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال اعتراف کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما