تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۴۶۱۶۱۳
اعضای تیم رسانه ورزش مازندران با همکاری اداره ورزش سوادکوه یاد و خاطره شهدای خان‌طومان را در زمین فوتبال گرامی داشتند.
۰
plusresetminus
گرامی داشت یاد شهدای خان طومان مازندران در سوادکوه شمالی/تقدیر از فرزند شهید بلباسی در زمین فوتبال
به گزارش بلاغ، در حاشیه دیداری دوستانه، بازیکنان منتخب سوادکوه شمالی و رسانه ورزش مازندران یاد و خاطره شهدای خان طومان را گرامی داشتند.

رسانه ورزش مازندران که حدود ۱۰ سالی است با شعار فرهنگ سازی و همدلی در سرتاسر استان پیام آور اقدامات خیرخواهانه است، در سوادکوه شمالی هم یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.


پیش از آغاز این دیدار دوستانه اعضای تیم رسانه ورزش مازندران با همکاری اداره ورزش سوادکوه یاد و خاطره شهدای خان طومان را در زمین فوتبال گرامی داشتند و تصاویر شهدای خان طومان کنار زمین قرار گرفت و دو تیم با اهدا شاخ گل یاد و خاطره شهدای مدافع حرم منطقه خان‌طومان را در سالروز شهادت این عزیزان گرامی داشتند.



همچنین با همکاری باشگاه رسانه ورزش و اکبرزاده جوان رئیس اداره ورزش سوادکوه شمالی با حضور فرماندار، اعضای شورای شهر سوادکوه و سایر مسؤولان حاضر، از فرزند شهید بلباسی تقدیر و تجلیل شد. همچنین در حاشیه این دیدار از رحیم دست نشان بزرگ باشگاه نساجی مازندران نیز به پاس سال ها خدمت به ورزش و فوتبال مازندران تقدیر شد.

 

این دیدار در محیطی جنگی، کوهستانی و در زیر نم نم باران برگزار شد در نهایت منتخب سوادکوه شمالی موفق شد با نتیجه دو بر یک رسانه ورزش مازندران را شکست دهد.

فرید یعقوب‌نیا ستاره سال‌های نچندان دور نساجی یکی از گل های سوادکوه را به ثمر رساند  و تک گل رسانه را میلاد ولی‌نژاد وارد دروازه سوادکوه شمالی کرد.

به گزارش بلاغ، ترویج اقدامات خیرخواهانه، فرهنگ‌سازی در حمایت از پیشکسوتان و کمک به نیازمندان و ایجاد همدلی و اتحاد از اهداف اصلی باشگاه رسانه ورزش مازندران است که در طول این ۱۰ سال تاسیس این باشگاه به درستی در سطح استان و حتی کشور در حال انجام است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴