کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد:

برگزاری رزمایش "الی بیت‌المقدس۱۲" در سوادکوه

22 ارديبهشت 1401 ساعت 9:25

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه از برگزاری رزمایش "الی بیت‌المقدس۱۲" در این شهرستان خبر داد.


به گزارش یلاغ، محمدباقر قزلباش در  گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار  کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس۱۲ در ۲ بازه زمانی ۲۲و ۲۳ اردییهشت و ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه ویژه گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر شهرستان سوادکوه در ۲ منطقه ولوپی و پل‌سفید برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه ۲ گردان بیت‌المقدس و یک گردان کوثر در این رزمایش شرکت می‌کنند، افزود: برگزاری این رزمایش‌ها متناسب با تهدیدهای دشمنان در شهرستان برنامه ریزی می‌شوند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه مهمترین هدف این رزمایش را بسترسازی برای ایجاد آمادگی و ارتقای توان رزم رده‌های تحت امر قرارگاه دفاعی و امنیتی امام هادی(ع) سپاه شهرستان سوادکوه عنوان و خاطرنشان کرد: هدف‌های دیگر این رزمایش آمادگی برای دفاع در نبرد واقعی و تقویت روحیه جهاد و شهادت است.
 
قزلباش در پایان دیگر هدف این رزمایش را ارتقاء سطح هم‌افزایی و هماهنگی بین رده‌های سپاه و سایر ارگان‌ها و ارزیابی میزان آمادگی در زمان بحران خواند و افزود: یکی از ماموریت‌های ما در این رزمایش ماموریت دفاعی و ماموریت دیگر امداد و نجات در شهرستان است و در این برنامه سایر دستگاه‌ها نیز مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 461609

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461609/برگزاری-رزمایش-الی-بیت-المقدس۱۲-سوادکوه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com