تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۴۶۱۶۰۳
فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه ۲۲ قشر تخصصی بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی حضور فعال دارند، افزود: بیش از ۳ هزار جهادگر مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.
۰
plusresetminus
خدمت بی‌منت ۳ هزار جهادگر به مردم/حضور ۱۵۰ پزشک بسیجی در رزمایش جهادگران فاطمی
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در بازدید از رزمایش جهادگران فاطمی در فریدونکنار با اشاره به اینکه این رزمایش از ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۶ اردیبهشت به اتمام می‌رسد، گفت: این رزمایش در سراسر استان به صورت تخصصی در عرصه‌های مختلف پزشکی، فرهنگی، عمرانی، آموزشی و .. در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه ۲۲ قشر تخصصی بسیج در این رزمایش حضور فعال دارند، افزود: بیش از ۳ هزار جهادگر مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

مسلمی درادامه به رزمایش گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی هم اشاره کرد و افزود: یک گروه بسیار منجسم در شهرستان فریدونکنار با همه امکانات در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

فرمانده سپاه کربلا هدف از برگزاری اردوی تخصصی جهادی را خدمت بی منت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: مردم میتوانند در این اردو‌ها طعم شیرین خدمت بی منت را بچشند.
 

مسلمی از دیگر اهداف این رزمایش‌ها را  تجربه مدیریتی برای جهادگران خواند و تصریح کرد: این رزمایش‌ها خود یک نوع مطالبه گری از مسئولان برای  ارائه خدمت به مردم نیازمند است.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه رزمایش جهادگران بسیجی موجب آفرینی بین مردم می‌شود، افزود: این رزمایش با بهره گیری از ظرفیت مردم موجب تزریق روحیه امید در جامعه شده و دشمن را در پروژه ناامید سازی ناکام می‌گذارد.
 

مسلمی در حاشیه بهره برداری از یک واحد مسکن مددجویی در فریدونکنار نیز با اشاره به اینکه سپاه در خدمت رسانی به مردم، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد، گفت: سپاه همه تلاش خود را برای خدمت بی منت به مردم به کار گرفته است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به افتتاح مسکن مددجویان هم افزود: در سال ۹۹ طی تفاهم نامه‌ای که با کمیته امدادبسته شد، ساخت ۷ واحد مددجویی در فریدونکنار برعهده سپاه این شهرستان بود.

مسلمی ادامه داد: ۵ واحد مسکن مددجویی به بهره برداری رسید و ۲ واحد دیگر هم تا پایان شهریور ماه در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه کربلا مجموع اعتبارات برای ساخت این واحد‌های مسکونی را ۲ میلیارد و ۲۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: این مجموع اعتبارات از ظرفیت خیرین، کمیته امداد، وام بنیاد مسکن و گرو‌های جهادی تامین شد.

حضور ۱۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص بسیجی در رزمایش جهادگران فاطمی

سرپرست بسیج جامعه پزشکی مازندران در حاشیه رزمایش پزشکی جهادگران فاطمی در مسجد فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شهرستان فریدونکنار از حضور ۱۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص بسیجی در رزمایش جهادگران فاطمی خبر داد و گفت: دراین رزمایش ۱۹ هزار نفر به صورت رایگان ویزیت تخصصی شدند.
 

 مرتضی خرسند با اشاره به همکاری ۱۷ یونیت دندان پزشکی و اتوبوس سیار انتقال خون، افزود:بیش از ۵ میلیارد تومان به مردم استان خدمات پزشکی ارائه شد.

خرسند از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در  ۴۵ منطقه شهری و روستایی مازندران هم خبر داد و اضافه کرد:  برای ویزیت تخصصی در این مناطق برنامه ریزی شده است.

به گفته سرپرست بسیج جامعه پزشکی مازندران از ابتدای سال بسیج جامعه پزشکی با تشکیل قرارگاه نوروزی در خدمت مردم بود که در ماه مبارک رمضان طرح ۳۰ شب ۳۰ مسجد با حضور پزشکان متخصص در سه محور از مناطق دوردست، حاشیه نشین و کم برخوردار اجرا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴