کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران:

مشکلی در تامین مرغ نداریم/2 هزار تن روغن در حال عرضه به بازار مازندران

23 ارديبهشت 1401 ساعت 19:45

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه در خصوص تامین مرغ مورد نیاز استان‌ مشکلی در حال حاضر نداریم‌؛ گفت: حسب دستور استاندار دو هزار تن روغن خوراکی از انبارهای شرکت‌ کشت‌ و صنعت شمال خارج شد و در حال بارگیری جهت عرضه در فروشگاه‌های استان است.


به گزارش بلاغ؛ سیدجابر کریمی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حسب سیاست دولت مبنی بر حذف ارز ترجیحی و ایجاد آرامش روانی، ثبات در بازار و حذف رانت از برخی واحدهای بزرگ‌ این طرح مهم اقتصادی اجرایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر مشکلی برای تامین نیازهای اساسی خانواده‌ها از قبیل روغن نداریم‌ و حسب دستور استاندار دو هزار تن روغن خوراکی از انبارهای شرکت‌ کشت‌ و صنعت شمال خارج شد و در حال بارگیری جهت عرضه در فروشگاه‌های استان است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: توزیع دو هزار تن روغن جز تمهیداتی بود که از قبل پیش‌بینی شده بود و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته بود.

کریمی تاکید کرد:  چهار هزار و 600 تن‌ مرغ منجمد شده در حال حاضر در استان داریم‌ که بیان‌گر برنامه‌ریزی پیش بینی شده است که وزارت صمت و جهاد برای کنترل و مدیریت بازار در نظر گرفته بودند و احتکار روغن در بازار وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه در خصوص تامین مرغ مورد نیاز استان‌ مشکلی در حال حاضر نداریم‌؛ تصریح کرد:  کشتارگاه‌های استان به‌صورت شیفتی در حال فعالیت می‌باشند و حدود 100 تن مرغ در شبانه روز گذشته کشتار شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، متذکر شد: جهت‌ تامین داخل استان و همچنین تهران و یک‌هزار تن توزیع مرغ منجمد در استان داریم که حدود 400 تن امروز طبق قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 461599

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461599/مشکلی-تامین-مرغ-نداریم-2-هزار-تن-روغن-حال-عرضه-بازار-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com