کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر قرارگاه شهید امانی مازندران اعلام کرد:

کنترل و رصد بازار با نظارت ۳۳۰ بازرس/ مردم تخلفات را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند

21 ارديبهشت 1401 ساعت 17:30

دبیر قرارگاه شهید امانی استان مازندران از حضور ۳۳۰ بازرس در مانور نظارت و بازرسی بر بازار خبر داد و گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.


به گزارش بلاغ، مانور ویژه نظارتی و بازرسی واحد‌های صنفی استان مازندران تحت عنوان طرح شهیدامانی با مشارکت سازمان صنعت و معدن و تجارت استان و اتاق اصناف در سراسر استان اجرا شد.

ابراهیمی دبیر قرارگاه شهید امانی استان مازندران با اشاره به اینکه کنترل قیمت‌ها و کیفیت اجناس و خدمات و نحوه ارائه خدمات در این مانور در اولویت کاری است، گفت:برای تحقق آرامش بازار و آسایش مردم در حوزه تنظیم بازار و با مشارکت همه عوامل موثر در این حوزه، تمامی ظرفیت‌های نظارتی در جهت کنترل بازار استان فعال شد.

 دبیر قرارگاه شهید امانی استان مازندران افزود: با توجه به برنامه ویژه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برای کنترل قیمت‌ها در سطح عرضه و برخورد با هرگونه تخلف صنفی در قالب مانور نظارتی و بازرسی، تمامی صنوف در سطح استان عملیاتی می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: در این برنامه نظارتی ویژه، همه صنوف فعال در استان را مورد بازرسی قرار خواهند داد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی برخورد قانونی لازم اعمال خواهد شد.

 دبیر قرارگاه شهید امانی استان مازندران از حضور ۳۳۰ بازرس با همکاری ادارات صمت و جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف اقدام نظارتی دراین برنامه خبر داد و گفت:از تمام مردم استان مازندران درخواست می کنم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت مراتب را با شماره گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 461596

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461596/کنترل-رصد-بازار-نظارت-۳۳۰-بازرس-مردم-تخلفات-سامانه-۱۲۴-گزارش-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com