کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران مطرح کرد:

بازار طلا در نوسان/قیمت‌ها افزایش یافت

20 ارديبهشت 1401 ساعت 15:04

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلاوجواهر مرکز مازندران، از تداوم نوسانات رو به بالا در بازار طلا و سکه خبر داد و گفت: این نوسانات موجب پا پس کشیدن مشتریان از بازار طلا و سکه شده است.


محمدرضا نصیری فعال صنفی بازار طلا در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص تازه‌ترین اتفاقات در بازار سکه و طلا، اظهار کرد: نوسانات در بازار طلا همچنان ادامه دارد و شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار هستیم.

وی افزود: رسیدن قیمت دلار به مرز 29 هزار تومان این بازار را متطلاطم‌تر کرده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلاوجواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: طی روز جاری، قیمت هر مثقال طلا به 5 میلیون و 700 هزار تومان و هر گرم یک میلیون و 316 هزار تومان رسیده است.

نصیری با اشاره به حباب 500 هزار تومانی سکه، عنوان کرد: هر سکه تمام نیز در بازار امروز، 13 میلیون و 580 هزار تومان قیمت خورده است.

وی اعلام کرد: نیم سکه در بازار امروز با نرخ 7 میلیون و 490 هزار تومان و ربع سکه نیز 4 میلیون و 470 هزار تومان، قیمت خورد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلاوجواهر مرکز مازندران، متذکر شد: بازار معاملات کاملا راکد است و این نوسانات موجب پا پس کشیدن مشتریان از بازار طلا و سکه شده است.

نصیری با اشاره به افزایش 60 هزار تومانی هر گرم طلا از ابتدای سال تاکنون، یادآور شد: در شرایط حال حاضر اکنون زمان مناسبی برای خرید طلا است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 461561

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461561/بازار-طلا-نوسان-قیمت-ها-افزایش-یافت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com