BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> نساجی–مس با حضور تماشاگر در کرج | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۶۱۵۳۵
دیدار نساجی مازندران با مس با اعلام باشگاه مازنی در استادیوم انقلاب کرج با حضور تماشاگر برگزار می شود.
۰
plusresetminus
نساجی–مس با حضور تماشاگر در کرج
به گزارش بلاغ، نساجی که آخرین دیدار خانگی خود در لیگ برتر را در برابر فولاد در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کرد این بار دیدارهای خانگی خود را به استادیوم انقلاب کرج انتقال داد تا از حضور تماشاگر در این بازی بهره ببرد و به نظر می رسد در دو دیدار بعدی خانگی تا پایان بازی های لیگ برتر هم در این استادیوم به میدان خواهد آمد.

با اعلام باشگاه نساجی مازندران 3500 تماشاگر مازنی می توانند برای خرید بلیت این بازی برنامه‌ریزی کنند و بلیت بازی هم به صورت دستی در جلوی استادیوم به تماشاگرانی فروخته می شود که کارت شناسایی و هم چنین تزریق واکسن را به متصدی فروش بلیت ارایه دهند و 500 صندلی هم برای تماشاگران تیم مس رفسنجان در نظر گرفته شده است.

این بازی از ساعت 19:30 در استادیوم انقلاب کرج آغاز می شود که با اعلام باشگاه نساجی بلیت فروشی به تماشاگران دو  تیم از ساعت 15 آغاز خواهد شد و ورود تماشاگران نساجی هم از درب اصلی خواهد بود. بازی رفت دو تیم در شهر سرچشمه دو بر یک به سود نساجی پایان یافت. اما بازی برگشت دو تیم در حالی برگزار می شود که مس با کسب 38 امتیاز تیم پنجم جدول رده‌بندی به حساب می آید و تیم نساجی هم با 10 امتیاز کمتر در رده دهم جدول قرار دارد با این توضیح که نساجی به عنوان قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴