فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر خبر داد:

توزیع 1000 بسته معیشتی همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۶۱۵۳۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت: همزمان با رزمایش هفته جهادگران فاطمی در نوشهر بیش از هزار بسته کمک مومنانه توزیع می شود.
۰
plusresetminus
توزیع 1000 بسته معیشتی همزمان با رزمایش جهادگران فاطمی
به گزارش بلاغ، مهرداد ابراهیم پور در رزمایش کمک مومنانه که با حضور مسوولان برگزار شد؛ اظهار کرد: تشکیل گروه های جهادی از اقدامات ارزنده ای بود که در سطوح مختلف در بین نوجوانان و جوانان و اقشار مختلف برای کمک به جامعه خصوصاً مناطق کم برخوردار و محروم شکل گرفت و در این راستا در قالبر رزمایشی گروه های جهادی با هدف کمک به نقاط محروم در بخش های مختلف خدمات رسانی میکنند.

ابراهیم پور با اشاره به تلاش های مستمر در حوزه آبادانی شهرستان به همت بسیجیان گفت؛ پروژه های محرومیت زدایی بویژه آب رسانی و شبکه های توزیع منابع آب در اولویت برنامه های جهادی بسیج سازندگی در بخش های روستایی و شهری قرار دارد.

وی یادآور شد : در بحث آب شرب در حوزه شهری و روستایی با قعطی یا کمبود آب شرب و یا عدم کیفیت آب شرب مواجه هستیم و می طلبد که با وحدت رویه و کمک همدیگر این مسأله اصلی رفع شود.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر با اشاره به بحث توزیع جهیزیه در بین مددجویان و نوعروسان نیازمند افزود؛ در سال ۱۴۰۰ در بحث جهیزیه غرب مازندران قریب به یکصد جهیزیه به محوریت نوشهر توزیع شد که پتانسیل و ظرفیت نوشهر را نشان داد که به عنوان پایلوت برای غرب مازندران را پوشش میدهد.

ابراهیم پور افزود: همزمان با رزمایش هفته جهادگران فاطمی در نوشهر بیش از هزار بسته کمک مومنانه توزیع می شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در شرایط کنونی کشور گفت؛ جهادگران رسانه ای و جهاد تبیین و روایت میتواند نقش محوری در نهضت امیدآفرینی در جامعه دارند و در این شرایط باید نقش میدانی تر و آگاهانه تر داشته باشند.

ابراهیم‌پور با بیان اینکه ۱۶۰  گروه جهادی در شهرستان نوشهر فعالیت می‌کنند، بیان کرد: عرصه فعالیت‌های رزمایش جهادگران فاطمی در ابعاد مختلفی شامل آب‌رسانی، ساخت منزل محرومان، توزیع بسته معیشتی، خدمات مؤمنانه و خدمت‌رسانی محله‌ای، خدمات بهداشت و درمان، دامپزشکی، خدمات آموزشی و مهارت‌آموزی، فرهنگی، کشاورزی، اهدای جهیزیه و خدمات عمومی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم باعث امیدآفرینی و افزایش اعتماد مردمی به نظام و انقلاب خواهد شد تصریح کرد: سپاه و بسیج، محرومیت‌زدایی را از اولویت به یک مأموریت برای خود تبدیل کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در این رزمایش کار خدمت‌رسانی را با اعزام به روستاها و مناطق محروم استان انجام می‌دهند، افزود: برگزاری اردوی جهادی ساخت خانه محروم، نهضت کمک مومنانه، برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاغل خانگی، برگزاری میز خدمت حقوقی توسط بسیج حقوقدان و برگزاری آموزش‌های کمک اولیه از جمله اقدامات در رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان نوشهر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷