تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۶۱۵۲۱
مدیرعامل اتحادیه دامداران از تامین نهاده‌های دامی تا پایان خردادماه سال جاری با ارز4200 تومانی خبر داد.
۰
plusresetminus
مدیرعامل اتحادیه دامداران: نهاده‌های دامی تا پایان خرداد با ارز ۴۲۰۰ تومانی تأمین شد
به گزارش بلاغ؛ مجتبی عالی اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی از هیئت دولت معادل سه هزار میلیارد تومان تخصیص ارز گرفته است و نهاده‌های وارداتی در حال ترخیص و بارگیری است و حتی جو، ذرت و کنجاله سویا در سامانه بارگذاری شده است. وی گفت: نهاده‌های دامی برای فروردین، اردیبهشت و خرداد با ارز 4200 تومانی تأمین ارز شده است.

در همین حال، مدیرکل هماهنگی خدمات بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران هم با اعلام اینکه تأمین محصولات راهبردی کشور به طور مستمر از منابع داخلی و خارجی در دست انجام است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، یک میلیون و 1۵۲ هزار تن از کالاهای اساسی شامل گندم و برنج برای ذخیره‌سازی و توزیع در زمان‌های ضروری از بنادر جنوب و شمال به مقصد 160 مرکز ذخیره‌سازی در اقصی نقاط کشور ارسال شده است. از طرفی رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای ضمن برشمردن دلایل کمبود ماکارونی در فروشگاه‌ها، گفت: هیچ مشکلی در تولید و عرضه ماکارونی وجود ندارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته همه فروشگاه‌ها از ماکارونی پر شود.

به گفته منصور عالی‌پور، از هفته گذشته که قیمت‌های جدید تعیین شد، تولید در حال انجام است و فروشگاه‌ها نیز ماکارونی عرضه می‌کنند. در قفسه ۴۰ تا ۵۰ درصد فروشگاه‌ها، ماکارونی هست، اما پر شدن انبارها و انتقال از انبارها به سطح فروشگاه‌ها، حدود ۱۰ روز زمان می‌برد. پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته همه فروشگاه‌ها از ماکارونی پر خواهد شد.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴