تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۴۶۱۵۰۹
استاندار مازندران با بیان اینکه دستگاه‌های متولی با تشدید نظارت اجازه ندهند سودجویان پدیده قاچاق بتوانند در استان عرض اندام کنند؛ گفت: سودجویانی که با حذف سوبسیدها متضرر می‌شوند با نشر اخبار کذب به‌دنبال بر هم زدن آرامش جامعه و ایجاد مانع در کار دولت هستند.
۰
plusresetminus
تشدید نظارت و برخورد با قاچاق در مازندران/متضرران حذف سوبسیدها به‌دنبال ایجاد مانع در کار دولت هستند
به گزارش بلاغ؛ اولین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سال 1401 به ریاست استاندار مازندران برگزار شد.
 
سیدمحمود حسینی‌پور در این جلسه با بیان اینکه همه باید در استان به پدیده قاچاق حساس باشند، گفت: قاچاق پدیده شومی است که هرگاه و هرجا رواج یابد، ضربه محکمی به تولید وارد می‌شود؛ لذا باید با پیشگیری اجتماعی در کاهش قاچاق کالا و ارز اهتمام کنیم.

وی افزود: قاچاق نقطه مقابل تولید است و کسانی که با قاچاق به تولید و معیشت مردم ضربه می‌زنند بدانند ما در استان به این افراد اجازه صدمه زدن به تولید و اقتصاد جامعه را نمی‌دهیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه قاچاق از منظر دینی، اخلاقی و انسانی امر ناپسندی است، خاطرنشان کرد: اعضای ستاد و هر یک از مسئولان در استان اگر با قاچاق مواجه شدند در کوتاه‌ترین زمان برخورد کنند.

حسینی‌پور عنوان کرد: دبیرخانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با نظارت دقیق و شدید در کل استان، پدیده قاچاق را رصد کند و اجازه ندهد این سودجویان بتوانند در استان عرض اندام کنند.

وی با بیان اینکه سوبسید در مبداء باعث فساد و ضرر کشور شده بود، گفت: دولت سیزدهم می‌خواهد این سوبسیدها را از مبدا قطع و مستقیم به مقصد که مردم هستند پرداخت کند.

استاندار مازندران، اعلام  کرد: بر اساس نظر کارشناسی اقتصاددان‌های کشور این جراحی بزرگ اقتصادی گشایش و رشد اقتصادی را بدنبال دارد.

حسینی‌پور با اشاره به حواشی‌های اخیر شبکه های معاند درخصوص این جراحی اقتصادی، گفت: سودجویانی که با حذف سوبسیدها متضرر می‌شوند با نشر اخبار کذب به‌دنبال بر هم زدن آرامش جامعه و ایجاد مانع در کار دولت هستند.

وی تاکید کرد: مردم هوشیار کشور به این اخبار کذب توجه نکنند و منتظر اخبار درست از رسانه ملی باشند چرا که این جراحی اقتصادی، گشایش اقتصادی مستقیم در معیشت آنان را دارد.

استاندار مازندران خطاب به کسانی که قاچاق می‌کنند، گفت: بدانید که قاچاق در استان خط قرمز ماست و برخورود قاطع با این سودجویان می‌شود که این برخورد برایشان قابل تحمل نخواهد بود.

حسینی‌پور، وظیفه دبیر خانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان را در این امر بزرگ بسیار سنگین دانست و گفت: باید به صورت شبانه روزی با چشم بینا بر تمامی جوانب نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/
 

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴