کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم همیشه در سفر فوتبال ایران؛

دیدار خانگی نساجی مازندران این بار در کرج!

18 ارديبهشت 1401 ساعت 10:42

دیدار خانگی نساجی مازندران در برابر مس رفسنجان در استادیوم انقلاب کرج برگزار می شود.


به گزارش بلاغ، کرج پنجمین شهری است که نساجی، به خاطر بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر، در آن میزبانی می کند. باید به سازمان لیگ و همین طور باشگاه‌های میهمان آفرین گفت که در این زمینه با تیم مازندرانی همکاری می کنند، به این خاطر که در فوتبال حرفه‌ای سابقه نداشته است که تیمی بازی های خود را در طول یک فصل در 5 شهر و استادیوم مختلف میزبانی کند.

نساجی دیدارهای ابتدایی خود را در استادیوم شهدای ساری برگزار کرد. بعد از چند هفته کش و قوس با اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران که مجوز خروج از استان این تیم را امضاء نمی کرد، نساجی به خاطر خرابی زمین ساری دیدار با نفت مسجد سلیمان را در استادیوم نقش جهان برگزار کرد. پولی که اصفهانی ها بابت میزبانی از نساجی گرفتند زیاد بود و به همین خاطر نساجی در ادامه مسیر تصمیم گرفت دیدارهای خانگی خود را در استادیوم امام رضای مشهد برگزار کند.

نساجی بعد از عبور از استقلال با مساعدت وزیر ورزش و جوانان دیدار با مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را در استادیوم آزادی میزبانی کرد تا از حضور تماشاگران هم در این بازی بهره ببرد و در نهایت در همین استادیوم با عبور از سد آلومینیوم اراک قهرمان جام حذفی شد.

و حالا بازی در شهر کرج و استادیوم انقلاب این شهر؛ این پنجمین استادیومی است که در آن نساجی پذیرای حریفان خواهد بود. به این خاطر می توان از نساجی به عنوان مارکوپولوی فوتبال ایران یاد کرد، تیم همیشه در سفر فوتبال ایران.

در چنین شرایطی جای خوشحالی برای مازندرانی هاست که تیم در جام حذفی قهرمان شده و در لیگ برتر با دغدغه‌ی سقوط مواجه نیست. البته شاگردان ساکت الهامی بعد از قهرمانی در جام حذفی تلاش می کنند با کسب چند پیروزی خوب در هفته های پایانی جهش خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشند چراکه برای قهرمان جام حذفی، جایگاه دوازدهمی لیگ برتر رتبه‌ی جالبی نیست.

 اما تصمیم مازندرانی ها برای برگزاری دیدارهای هفته های پایانی در استادیوم انقلاب کرج نشان می دهد مبلغی که استاندار مازندران برای بهبود چمن استادیوم شهدای ساری و میزبانی دوباره از نساجی در این استادیوم تخصیص داده بود به سرانجام نرسیده است!

انتهای پیام/


کد مطلب: 461497

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461497/دیدار-خانگی-نساجی-مازندران-این-بار-کرج

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com