کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا:

دشمن با ترفند و حیله درصدد ناامید کردن مردم از انقلاب است/خدمت به مردم؛ بزرگترین جهاد تبیین

18 ارديبهشت 1401 ساعت 9:58

فرمانده سپاه کربلا به پیچیده‌ترین جنگ دشمن بر علیه ایران که همان جنگ شناختی و ادراکی است، اشاره کرد و گفت: دشمن با انواع ترفندها و حیله ها، درصدد ناامید کردن مردم از انقلاب است.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد شهدای مدافع حرم خان طومان که با حضور حاج غفار باقری از فرمانده ارشد جبهه مقاومت ،استاندار مازندران، مسئولان استانی و لشکری و اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد ضمن گرامیداشت یادو خاطره ۱۶ شهید والامقام حماسه خان طومان با بیان اینکه ایرن اسلامی هرچه دارد از شهدا است، گفت: عزت و شرف و اقتدار ایران اسلامی به واسطه ایثار شهدا است.

فرمانده سپاه کربلا آرامش و امنیت کشور را مرهون خون شهدای مدافع حرم دانست و افزود: شهدا یک پیام دارند و اگر  وصیت نامه شان را بررسی میکنیم آن پیام این است که  می گویند به معنای واقعی کلمه پشتیبان ولایت باشید.

مسلمی در ادامه با تاکید بر اینکه اگر همه مسئولین و همه اقشار مردم به معنای واقعی کلمه، گوششان به لسان مقام عظمای ولایت باشد قطعا دشمن هیچ کاری برعلیه این مرزو بوم پیش نخواهد برد، اضافه کرد:امروزه دشمن به دنبال تفرقه، ایجاد شکاف و اختلاف در بین مردم است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به اوج تکامل خود رسید و به بلندترین قله‌های پیشرفت در حوزه‌های مختلف دست یافت، افزود: اگر مشاهده کردیم که دشمن از همه طرف به ایران هجوم آورده قطعا بخاطر تکامل اقتدار ایران در جهان است.

مسلمی با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی بیش از گذشته نیاز به حمایت دارد، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه قطعا هجمه‌های رسانه‌ای دشمن را خنثی می کند و نقشه‌های شوم آنان را باطل می‌سازد.

فرمانده سپاه کربلا به پیچیده‌ترین جنگ دشمن بر علیه ایران که همان جنگ شناختی و ادراکی است، اشاره کرد و افزود: دشمن با انواع ترفندها و حیله ها، درصدد ناامید کردن مردم از انقلاب است.

مسلمی با تاکید بر اینکه در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم وظیفه داریم، از انقلاب عزیز حمایت و دفاع کنیم، گفت: جریان جبهه انقلاب و مردم ولایت مدار در شرایط حساس قرار گرفتند و در این شرایط همگی به معنای واقعی کلمه درحال حمایت از انقلاب هستند.

فرمانده سپاه کربلا جهاد تبیین را مهم‌ترین راه برای حمایت انقلاب دانست و افزود: با عمل و رفتار خود و نیز با خدمت به مردم می‌توان بزرگترین جهاد تبیین را راه انداخت.

مسلمی درپایان سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم صبور و ولایتمدار و شهید پرور مازندران همچنان پای انقلاب ایستاده هستند، گفت: دشمن درتلاش است تا واقعیت‌ها را وارانه نشان بدهد، اما همه مسئولان با عمل خود و مردم با حضور در میدان می‌توانند دشمن را در اهداف خود ناکام بگذارند.

انتهای پیام/

 


کد مطلب: 461495

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/461495/دشمن-ترفند-حیله-درصدد-ناامید-کردن-مردم-انقلاب-خدمت-بزرگترین-جهاد-تبیین

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com