فرمانده انتظامی سوادکوه خبر داد:

کشف احتکار 562 تنی روغن خوراکی در سوادکوه

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴
کد مطلب : ۴۶۱۴۸۵
فرمانده انتظامی سوادکوه از کشف احتکار 562 تنی روغن خوراکی در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
کشف احتکار 562 تنی روغن خوراکی در سوادکوه
به گزارش بلاغ، عبدالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن خوراکی در یکی از شرکت های تولید روغن در سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران اداره صمت شهرستان سوادکوه  با انجام اقدامات اطلاعاتی متصدی این شرکت تولیدی را که اقدام به احتکار روغن در یکی از کارگاه‌های خصوصی خود کرده بود شناسایی کردند.
 
فرمانده انتظامی سوادکوه تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از مخزن‌های نگهداری کالا توسط متهم 562 تن روغن خوراکی کشف شد.
 
این مسئول خاطرنشان کرد:ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 1000 میلیارد ریال است که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
اکبری در پایان با بیان این که قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی می‌شود، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴