سرپرست اداره کل انتقال خون مازندران:

11 هزار مازندرانی‌ در ماه رمضان خون اهدا کردند

تاریخ انتشارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۶۱۴۷۰
سرپرست اداره کل انتقال خون مازندران از اهدای خون 11 هزار مازندرانی با هدف نجات جان بیماران در ماه رمضان خبر داد.
۰
plusresetminus
11 هزار مازندرانی‌ در ماه رمضان خون اهدا کردند
به گزارش بلاغ، عبداله محمدی فیروزجایی سرپرست اداره کل انتقال خون استان با اشاره به اینکه 13 هزار و 402 شهروند مازندرانی در طول ماه مبارک  به مراکز اهدای خون استان  مراجعه کردند؛ گفت: از میان این داوطلبان 11 هزار و 23 نفر موفق به اهدای خون شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 14 درصدی اهدای خون در استان بودیم.

وی اضافه کرد: از مجموع اهدای خون 5 هزار952 نفر اهداکننده مستمر،3 هزارو 624 نفر دارای سابقه اهدای خون و یک هزارو 447 نفر نیز برای اولین بار در این امر انساندوستانه شرکت کردند.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان از  همراهی و همدلی شهروندان مازندرانی در تامین خون سالم بیماران در طول این ماه تشکر و قدردانی کرد و با توجه به نیازهمیشگی و روزانه بیماران به خون و فرآورده های خون گفت: امیدواریم اهدای خون جزو برنامه های زندگی  مردم استان قرار بگیرد و شاهد حضور پررنگ تر و مستمر مردم در پایگاههای انتقال خون باشیم.

محمدی فیروزجایی با توجه به تعطیلات هفته پیش به وضعیت شکننده ذخایر خون و فرآورده های خون در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر به همه گروههای خونی نیازمندیم و از افرادی که شرایط خون دادن را دارند دعوت می کنیم با داشتن کارت شناسایی ملی به مراکز اهدای خون استان مازندران مراجعه کنند و همانند گذشته در تامین خون سالم بیماران در کنار انتقال خون باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴