تاریخ انتشارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۴۶۱۳۳۵
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: شهروندان انتظار دارند تا شهرداران با ارائه سند چشم انداز طولانی مدت، مدیریت پویا و چابک از روزمره گری‌ها بپرهیزند.
۰
plusresetminus
شهرداران با مدیریت پویا از روزمرگری‌ها پرهیز کنند
به گزارش بلاغ، رضا علیخانی در مراسم معارفه شهردار جدید بابل ضمن عرض تبریک روز شورا اظهار کرد: شهردار خلاق، خوش فکر، ایده‌پرداز و به‌روز می‌تواند با کمک معاونان و کارشناسان مدیریت شهری و شناسایی مزیت‌ها و نقاط قوت شهر و برنامه‌ریزی مناسب، برای شهروندان محیطی جذاب همراه با حس رفاه و آرامش را فراهم کند.

علیخانی بیان کرد: شهرداران در این دوره و با توجه به رویکرد و راهبرد دولت مردمی و فساد ستیز باید به سلاح قانون مجهز شوند و با دوری از هرگونه مصلحت اندیشی ها تنها در اندیشه خدمت صادقانه و بی منت و شفاف به شهروندان گام بردارند.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود: شهروندان انتظار دارند تا شهرداران با ارائه سند چشم انداز طولانی مدت، مدیریت پویا و چابک از روزمره گری‌ها بپرهیزند.

این مسئول با اشاره به مدیریت پویا اظهار داشت: ضعف مدیریت یکی از ظلم‌هایی است که در حق مردم می‌شود ودر این راستا باید شهرداران شهرهای استان مازندران علاوه برهوش وزکاوت به مدیریت شهروند محوری باور داشته باشند و شهرداری را با این باور ساماندهی کنند.
 

علیخانی گفت: چون شهرداری از اعتبارات دولتی به طور مستقیم بهره مند نمی‌شود و بخش زیادی از بودجه شهرداری از طریق کمک‌های مردم حاصل می‌شود لذا شهردار باید افکار اقتصادی داشته‌باشد.

وی بیان کرد: مدیریت پسماند، توسعه و تکمیل فاضلاب شهری، جمع آوری آب‌های سطحی، لایروبی و زیباسازی وتوجه به مدیریت بحران واحداث پارکینگ، کاهش ترافیک و بهبود حمل ونقل ازجمله دغدغه‌های استانداری مازندران است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با اولویت بندی در جهت رفع و توانمندسازی آن گام برداریم.
 
علیخانی با اشاره به عقب ماندگی چند وقته اخیر شهرستان به علت عدم ثبات شهردار تصریح کرد: شهردار جدید باید با کارجهادی عقب ماندگی های اخیر راجبران کند.

کلانتری بنگر اولین شهردار منتخب شورای ششم شهر بابل است که موفق شد حکم وزیر کشور را دریافت کند و طلسم ۱۰ ماهه ای را بر انتخاب شهردار بابل سایه افکنده بود، بشکند.
 
 
اعضای شورای شهر بابل که از چهاردهم شهریور ماه با معرفی علی امانی به عنوان شهردار منتخب بابل برای مدیریت شهری خیز برداشته بودند بعد از دو مرحله ناکامی سرانجام به شاهین کلانتری بنگر رسیدند.
 
علی امانی و سیدقاسم دابوئیان دو شهردار منتخبی بودند که اعضای شورای شهر برای صدور حکم به وزارت کشور معرفی کرده بودند ولی هیچ یک نتوانستند حکم وزیر کشور را دریافت کنند و به همین دلیل هم شهرداری بابل در این مدت ۱۰ ماه با سرپرستی سید قاسم دابوئیان اداره می شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بی نام
لطفا مدیر عامل خوبی برای بخش های مختلف شهرداری پیدا کنند نه اینکه بین همون قدیمی ها بگرده از این پست به اون پست.از بچه های تحصیل کرده در جای درست استفاده شود اون موقع شهردار شهردار است.
feedback
Iran, Islamic Republic of
سارا
واقعا اقای بی نام درست میگه سالیان سال هست که پست ها بین چند تا رسمی پخش میشه مثل همین الان که دوباره انتخاب شدند. اصلا برید توی سازمان ها ببینید رسمی ها چقدر از شرکتی ها کار میکشند. به خدا واگذارشون میکنم
سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰