تاریخ انتشارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۴۶۱۳۲۴
استاندار مازندران گفت: باوجود همه ناملایمات؛ کشور به ثبات رسیده است و آن فضای متشنجی که در ادوار گذشته بر جامعه کارگری چتر گستراند دیگر وجود ندارد.
۰
plusresetminus
فضای متشنج ادوار گذشته بر جامعه کارگری دیگر وجود ندارد/عملکرد مدیران زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی
به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مازندران و نشست صمیمی با تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران، مباحث کارگری را یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: این نشان از ارزش های والای جامعه کارگری دارد. همه مسئولان نگاهشان به حل مشکلات کارگران است.

وی با تاکید بر اینکه زبان تعامل، همدلی می تواند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند، افزود: ورود مان به مسائل مختلف استان کارشناسی است، البته برخی از مشکلات جامعه کارگری ملی است و انعکاس آن در میدان کار خودش را نشان داده است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید در حل مشکلات جامعه کارگری پای کار باشند، گفت: اگر بنا باشد کاری را در مسیر خودش پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم باید در فضای منطقی و فضای مدیریت حرفه ای مرتفع شود.

حسینی پور تصریح کرد: باوجود همه ناملایمات؛ کشور به ثبات رسیده است و آن فضای متشنجی که در ادوار گذشته بر جامعه کارگری چتر گستراند دیگر وجود ندارد.

وی به خلاء مدیریتی در استان اشاره کرده و آن را معضل مهم استان دانست و بیان کرد: اگر این خلاء پر شود مشکل کارگران و کارفرمایان حل می شود.

حسینی پور با بیان اینکه مسائل و مشکلات کارگری؛ آنچه را که در محدوه استان است باید با همدلی و هم افزایی مسئولان حل و فصل کرد، ادامه داد: بسیاری از تصمیماتی که در دولت ها گرفته می شود، مقطعی، فصلی و بعضا غیر کارشناسی است؛ ریل مدیریتی جامعه کارگری ما در برخی از مقاطع دچار آسیب شد و این قطار از مسیر خارج و آسیب آن به جامعه کارگری رسید.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان اینکه استان مازندران از ظرفیت های بالا در حوزه های مختلف برخوردار است، گفت: در چنین شرایطی اگر معیشت جامعه دچار آسیب است بیش از 70 درصد آن ناشی از مدیریت مدیرانی است که خوب عمل نکردند.

حسینی پور تاکید کرد که مدیران استان آسیب شناسی جدی نسبت به عملکرد خود داشته باشند و دستگاه های نظارتی هم عملکرد مدیران را در طول مدیریت نظارت کنند.

استاندار مازندران با اعتقاد به اینکه در حوزه مدیریتی استان باید تحول جدی ایجاد شود؛ ادامه داد: مدیریت حرفه ای باید جای مدیریت سنتی را بگیرد.

در این آیین از کارگران نمونه واحدهای تولیدی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴