تاریخ انتشارسه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۶۰۵۸۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از جذب اعتبار جدید برای اتمام استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر پس از صدور دستور رئیس جمهور مبنی بر اتمام ۴ ماهه پروژه خبر داد.
۰
plusresetminus
جذب اعتبار جدید برای استادیوم شهید وطنی قائم‌شهر پس از دستور رئیس جمهور
به گزارش بلاغ، رضا علیخانی در بازدید از روند آخرین اقدامات در استادیوم شهید وطنی قائمشهر ضمن بررسی فنی زیرساخت و روند اجرای پروژه؛ بیان کرد: تمام مسئولین استان جهت اتمام به موقع و ایجاد نشاط در هواداران تیم نساجی، بسیج شده‌ و حمایت خود را اعلام داشته‌اند.

وی بیان کرد: استانداری مازندران نیز پس از صدور دستور رئیس جمهور مبنی بر اتمام ۴ ماهه پروژه شهید وطنی از فروردین ۱۴۰۱، هم‌اکنون موفق به جذب اعتبار لازم شده و مباحث ترک تشریفات و موضوعات مرتبط به آن در دست اقدام آنی قرار گرفته تا به سرعت قرارداد لازم منعقد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در ادامه بر رعایت زمان ، سرعت و دقت در حفظ کیفیت کار را ضروری خواند و تاکید کرد: حساسیت تحویل به موقع با حفظ اصول فنی، انجام امور بهره‌وری و ارائه خدمات با قابلیت اطمینان‌محور وظایفی است که اداره کل ورزش و جوانان استان باید در پروژه های مرتبط لحاظ کند و بر وظیفه‌مندی در قبال خواسته‌های هواداران تیم نساجی و دوستداران ورزش فوتبال در استان تاکید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و پس از سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور و هیات دولت، تامین منابع مالی لازم برای تکمیل پروژه در فاز دوم محقق شد.

حسن رنگرز افزود: پیرو دستور استاندار از اول فروردین، باتفاق مجموعه فنی و همکاران اداره کل در پروژه حاضر و بصورت همزمان در چند جبهه در حال فعالیت هستیم.

رنگرز گفت: همه تلاش ما بر آن است تا با دقت نظر حسن کیفیت و تلاش مضاعف قدردان حمایت و اعتماد مسئولین و مردم باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴