تاریخ انتشاردوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۴۶۰۵۶۷
نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیمه‌کاره بودن چندین ساله مرکز جامع سلامت شهری سردار شهید حاج حسین بصیر گفت: متاسفانه این ساختمان که بیش از ۶ سال از عمر کلنگ‌زنی آن گذشته هنوز به اتمام نرسیده و نیاز به اعتبار جدید برای تکمیل شدن دارد.
۰
plusresetminus
مرکز جامع سلامت شهری فریدونکنار اعتبار جدید می‌خواهد/بیمارستان امام وضعیت مناسبی ندارد
به گزارش بلاغ، علی‌اصغر باقرزاده در بازدیدی که معاون وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار داشتند اظهارکرد: بیمارستان فریدونکنار ازجمله بیمارستان‌های مازندران است که بیماران چندین شهرستان را پشتیبانی می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) به دلیل عمر طولانی آن دچار فرسودگی شده است خاطرنشان کرد: بخش اورژانس این بیمارستان که در ایام تابستان به دلیل غریق‌های دریا و ایام دیگر سال به علت تصادفات شاهد مراجعه زیاد بیماران است نیاز به حمایت دارد تا بتواند به خوبی خدمات‌دهی کند.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس با ابراز تاسف از کمبودهای تاسیساتی بیمارستان امام خمینی(ره)، تصریح کرد: متاسفانه برخی از بخش‌های این بیمارستان حتی آب گرم و یا کولر ندارد که بیماران برای خودشان پنکه به همراه می‌آوردند که این امر به هیچ عنوان زیبنده مردم به‌ویژه مردم فریدونکنار نیست.

باقرزاده یادآورشد: مسئولان وزارت بهداشت باید پیگیری‌های لازم را در زمینه استخدام و تبدیل وضعیت کادر درمانی و نیروهای خدماتی را انجام دهند.

وی با اشاره به نیمه‌کاره بودن چندین ساله مرکز جامع سلامت شهری سردار شهید حاج حسین بصیر گفت: متاسفانه این ساختمان که بیش از ۶ سال از عمر کلنگ‌زنی آن گذشته هنوز به اتمام نرسیده و نیاز به اعتبار جدید برای تکمیل شدن دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴