تاریخ انتشارجمعه ۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۶۰۵۰۰
استاندار مازندران، گفت: در سالی که منویات و تاکید مقام معظم رهبری بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است، همه واحدهای تولیدی استان باید چرخه تولید خود را به دانش روز تجهیز کنند. ‎
۰
plusresetminus
واحدهای تولیدی مازندران چرخه تولید خود را به دانش روز تجهیز کنند
به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی پور در بازدید از کارخانه فرآورده های لبنی پاک ساری با عنوان اینکه این واحد در ایام تعطیل فعال و در حال تولید است، افزود: همه اجزای کارخانه طبق برنامه کار تولید را دنبال می کنند.

وی، خاطرنشان کرد: این واحد؛ ظرفیت خوبی برای نوسازی و ارتقای کمیت و کیفیت دارد که در برنامه این کارخانه نیز قرار گرفته است و در سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان به استان، مصوبات خوبی را داشتیم که باید عملیاتی شود.

استاندار مازندران اظهار کرد: در سالی که منویات و تاکید مقام معظم رهبری بر تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است، همه واحدهای تولیدی استان باید چرخه تولید خود را به دانش روز تجهیز کنند، چرا که براساس دانش و فناوری های روز می توانیم تولیدات استان را هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت ارتقا ببخشیم تا بازار منطقه را با محصولات کیفی جذب کنیم.

وی اظهار کرد: کیفیت محصولات این کارخانه بسیار عالی است و کارگران این مجموعه از پرداخت بموقع حقوق رضایت دارند. رئیس جمهور بر پرداخت بموقع حقوق در واحدهای تولیدی تاکید دارند و ضرورت دارد همه واحدهای تولیدی در این خصوص اهتمام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴