تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۶۰۴۸۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: دیدار با ایثارگران موجب تقویت و ارتقای انگیزه خدمتگزاری می شود.
۰
plusresetminus
دیدار با ایثارگران انگیزه خدمتگزاری را تقویت می‌کند
به گزارش بلاغ، سعید کهنسال در سفر به شهرستانهای منطقه غرب این استان، در شهرستان تنکابن با بیان اینکه دیدار با ایثارگران موجب تقویت و ارتقای انگیزه خدمتگزاری می گردد اظهار داشت: در اولین روز از سال جدید به اتفاق استاندار مازندران در منطقه هزار جریب نکا در روستای ولامده در بیت معزز شهید گرانقدر ... فتاحی حضور یافته و به صورت چهره به چهره با مادر مقاوم، فداکار و صبور این شهید عزیز دیدار به عمل آوردیم.

وی با اشاره به اینکه سپاسگزاری و حل مشکل، اولویت اصلی در دیدار با ایثارگران محسوب می گردد تأکید کرد: بر اساس تمهیدات صورت گرفته، روسای بنیاد ۲۲ شهرستان و همکاران در گروههای متفاوت از نخستین روز سال نو دیدار با خانواده های معظم شهدا، شهدای مدافعان حرم و جانبازان ۷۰ درصد در سطح استان را آغاز کردند.

این مسئول تصریح کرد:این طرح با حرارت خاصی در مازندران توسط همکاران خدوم بنیاد، فرمانداران، سپاه،ائمه جمعه  و ... در حال اجرا است.

کهنسال با بیان اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران چهره های برجسته و ماندگار کشور ما هستند عنوان کرد: تکریم، تعظیم و تجلیل زمانی اثر بخش خواهد بود که رضایتمندی ایثارگر را همراه داشته باشد و این نگاهی است که در سال 1401 جزو اولویت ها و برنامه های عملیاتی ( اجرا و اقدام ) بنیاد خواهد بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران انجام طرح سپاس از جامعه معزز ایثارگری توسط همکاران و مدیران را ستودنی، اثربخش و مثبت ارزیابی کرد و گفت: این بسیج همگانی ( طرح سپاس ) که از ابتدای سال نو آغاز گردیده با حدت و جدیت ادامه داشته و بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان سال جاری، بخش زیادی از ایثارگران عزیز استان باید دیدار شوند.

کهنسال اضافه کرد: در این دیدارها مشکل ایثارگران عزیز در امر اشتغال فرزندان، درمان، مسکن و ... در قالب گفتمان مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته و نتیجه کار در فرجه زمانی کوتاه به این عزیزان اعلام خواهد شد. 

گفتنی است سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از زمان تحویل سال نو تا امروز با 22 والدین معزز شهید، خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان 70 درصد در شهرستانهای بهشهر، نکا، جویبار، تنکابن و رامسر دیدار و عیادت کرد و این دیدارها در روزهای آتی در دیگر شهرستانهای استان نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴