سرپرست اداره‌کل انتقال خون مازندران اعلام کرد:

فعال بودن مراکز انتقال خون مازندران در ایام نوروز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۶۰۳۱۴
سرپرست اداره کل انتقال خون مازندران گفت: مراکز انتقال خون استان علاوه بر فعالیت عادی خود در ایام هفته، در ایام تعطیل پایان سال و نوروز نیز فعال است.
۰
plusresetminus
فعال بودن مراکز انتقال خون مازندران در ایام نوروز
به گزارش بلاغ، عبداله محمدی فیروزجایی از فعالیت مراکز انتقال خون استان در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز 1401 خبر داد و گفت: در راستای تامین خون مورد نیاز بیماران، مراکز انتقال خون استان درتعطیلات نوروز آماده پذیرش اهداکنندگان خون است.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز انتقال خون مازندران، در روز 29 اسفند ماه از ساعت 8 تا 13 فعال است؛ افزود: 9 مرکز اهدای خون در تعطیلات نوروز 1401 نیز فعال است.

محمدی فیروزجایی ادامه داد: مراکز انتقال خون ساری، بابل، آمل، چالوس، تنکابن، بهشهر دوم، چهارم و دوازدهم فروردین ماه 1401 از ساعت 8 تا 13 و مرکز ثابت خونگیری قائم شهر نیز از ساعت 8  تا 12 فعال است .

وی ادامه داد: مراکز انتقال خون شهرستان نور و رامسر نیز فقط در روز دوم فروردین از ساعت 8 تا 12 آماده خونگیری از داوطلبان اهدای خون است.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان ضمن تشکر از همراهی و همدلی اهداکنندگان خون، از شهروندان نوعدوست مازندرانی درخواست کرد اهدای خون را در این ایام فراموش نکنند و همانند همیشه یاری گر انتقال خون باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲