تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۶۰۳۰۰
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران از توزیع بیش از ۲۲۰ هزار بسته معیشتی و پر‌وتئینی بین خانوارهای آسیب‌دیده‌ در استان خبر داد.
۱
plusresetminus
توزیع بیش از ۲۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان/۳۴۱ پروژه عمرانی با هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل شد
به گزارش بلاغ، سیدرضا هادیان در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در استان اظهار کرد: ستاد فرمان امام تاکنون موفق به توزیع بیش از ۲۲۰ هزار بسته معیشتی و پر‌وتئینی بین خانوارهای آسیب‌دیده‌ شد، اجرای مرحله هفتم پویش احسان و همدلی با توزیع ۱۸ هزار بسته پروتئینی آخرین اقدام این نهاد در سال ۱۴۰۰ بود، که به لطف خدا این اقدامات ادامه خواهد داشت‌.

وی با اشاره به برگزاری آیین جایزه احسان و نیکوکاری در آستانه عید نوروز، به مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران اشاره کرد و گفت: این نهاد در سه حوزه توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی و فرهنگی و خدمات بیمه‌ای توفیقاتی را کسب کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران بیان کرد: پروژه‌ اجرای طرح جهش تولید دیم‌زارهای کشور با هدف افزایش ظرفیت و بهره‌وری تولید در اراضی دیم کشور با استفاده از روش‌های نوین کشت با ایده‌ای نوین اخیرا انجام شد و بازتاب خوبی داشت.

 این مسؤول با بیان اینکه در بحث مشارکت در توانمندی اقتصادی برای ۳ هزار و ۹۲۷ نفر اشتغال ایجاد شد، ادامه داد:  طرح اقتصادی با ظرفیت ۱۷ هزار و ۹۸۲ نفر با سرمایه‌گذاری ۶۷۱۰ میلیارد ریالی همراه بود.
 

هادیان اضافه کرد: در راستای پایدارسازی اشتغال‌های ایجاد شده و کمک به توسعه و تقویت بازاریابی برای طرح‌های اشتغال‌زایی اجرا شده، اقدامات مناسبی انجام گرفت.

 وی یادآور شد: همچنین ۶۱۲ پروژه عمرانی به ارزش ۱۹۶ میلیارد ریال اجرا شدند و تمامی منازل روستایی با همکاری استانداری مازندران و از طریق کارگزاری رسمی بیمه برکت تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتند.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مازندران از تکمیل ۳۴۱ پروژه عمرانی و زیربنایی با صرف هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: همچنین ۴ هزار و ۸۸۱ طرح با حجم سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۴۱۶ میلیارد ریال در ساری اجرا شد.

این مسئول، از هزینه‌کرد ۷۴۱.۶ میلیارد تومانی در حوزه توانمندسازی اقتصادی خبر داد و اعلام کرد: این مبلغ در حوزه ساخت مدارس، ساخت مساجد، در اجرای سایر پروژه‌های زیربنایی، ساخت مسکن  محرومان و ارائه خدمات بیمه‌ای به ایتام  هزینه شد.

هادیان به برگزاری رزمایش احسان و همدلی اشاره و اعلام کرد: در مجموع خرسند هستیم که بگوییم تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار بسته معیشتی و پر‌وتئینی بین خانوارهای آسیب‌دیده‌ و نیازمند توزیع کردیم.
 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران همچنین بیان کرد: اجرای طرح مثبت حرکت با توزیع ۲۰۰ دستگاه ویلچر برای کودکان معلول محروم زیر ۱۴ سال، برگزاری پویش مشق احسان با  توزیع ۳۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان محروم در چهار مرحله، اجرای طرح لیگ احسان با اهدای ۳۰ سری لوازم ورزشی به مناطق کم‌برخوردار، برگزاری پویش احسان غدیر و اطعام ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم میان افراد محروم ، برگزاری پویش احسانه با اهدای ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت و توزیع هزار بسته لوازم خانگی در مناطق سیل زده از جمله اقدامات دیگر این نهاد در حوزه اجتماعی است.

این مسئول به برنامه پایانی ستاد اجرای فرمان امام (ره) در مازندران اشاره کرد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران ۷ هزار بسته معیشتی نوروزی ، ۳۶ تن گوشت گوسفندی و ۳۰۰ دستگاه بخاری گازی و آبگرمکن بین نیازمندان توزیع کرده است.

هادیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

همچنین در مراسمی که با عنوان مرحله ششم و هفتم رزمایش پویش احسان و نیکوکاری در مصلی ساری برگزار شد از تعدادی فعالان رزمایش کمک مومنانه و گروه‌های جهادی قدردانی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴