تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱
کد مطلب : ۴۶۰۲۶۰
فرمانده سپاه کربلا گفت: غرس یک میلیون اصله نهال تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به پایان خواهد رسید.
۰
plusresetminus
غرس یک میلیون اصله نهال تا پایان فروردین ۱۴۰۱
به گزارش بلاغ،  سردار سیاوش مسلمی در آئین غرس یک میلیون اصله نهال میوه و صنعتی که به همت بسیج سازندگی در منطقه گهرباران شهرستان میاندورود برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه فرا رسیدن ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی( اروحناه فداه) ، با اشاره  به رسالت‌های محموعه سپاه و بسیج سازندگی در حوزه‌های محرومیت زدایی مردم داری و مردم نوازی و امید آفرینی ، گفت: کمک به دولت یکی از عرصه‌های مهم سپاه است.

فرمانده سپاه کربلا به تفاهم نامه با دولت در حوزه غرس نهال، افزود: سال گذشته  یک میلیون اصله نهال در استان به همت بسیج سازندگی در اراضی مد نظر غرس شد.

مسلمی درختکاری را باقی الصاحات خواند و ادامه داد: امسال هم در یک تفاهم نامه دیگری غرس درختان مثمر و غیر مثمر با همت بسیج سازندگی سپاه کربلا در سراسر استان صورت میگیرد.

فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از بسیج سازندگی سپاه استان که از همه ظرفیت‌ها برای کاشت نهال استفاده می کند خاطرنشان کرد:کار ارزشمندی که هر ساله بسیج سازندگی با توجه به مشغله‌های زیاد پیگیر است، همین موضوع درختکاری است.

مسلمی در پایان سخنان خود از حمایت‌های معنوی ائمه جمعه و جماعات شهرستان‌های استان برای تحقق ماموریت‌های سپاه قدردانی کرد و گفت:غرس یک میلیون نهال تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴