تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۶۰۰۹۰
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) نهضت کمک مومنانه را موجب امید در دل مستضعفان و محرومان دانست و گفت: نهضت مومنانه یک پشتوانه مردمی برای انقلاب اسلامی است.
۰
plusresetminus
نهضت کمک مومنانه پشتوانه مردمی برای انقلاب اسلامی است/لزوم رسیدگی به مشکلات مردم
به گزارش بلاغ، سردار غلامحسین غیب پرور در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه مناطق دوردست و محروم که با حضور سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در حسینیه عاشقان کربلا سپاه شهرستان ساری برگزار شد با تبریک اعیاد شعبانیه، با تاکید بر اینکه امروز خط مقدم دفاع از انقلاب رسیدگی به مشکلات مردم است، گفت:امروز اگر کسی گره‌ای از مشکلات مردم باز می کند باید بداند که در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد.

 جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (علیه السلام) به مشکلات مردم اشاره کردو افزود:کسی که برای حل مشکلات مردم تلاش می کند، خیلی کار ارزشمندی انجام می‌دهد.

غیب پرور به کمک‌های مومنانه هم در کشور اشاره کرد و ادامه داد: مجاهدت مومنانه در سراسر کشور جاری است که در دوسال گذشته که از جنوبی‌ترین تا شمالی‌ترین نقطه کشور همه افرادی که دل در گروه انقلاب و رهبری و شهدا دارند،در حال کمک به محرومان هستند.

غیب پرور نهضت کمک مومنانه را موجب امید در دل مستضعفان و محرومان دانست و خاطرنشان کرد: وقتی یک بسته معیشتی به دست محرومین می‌رسید چقدر باعث امید بین آنان می‌شود و میگویند علیرغم مشکلات کسانی هستند که به فکر ما باشند.

 جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (علیه السلام) با تاکید بر اینکه نهضت مومنانه یک پشتوانی مردمی برای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد:  هر وقت درفرایند انقلاب به مردم توجه کردیم و مردم را جدی گرفتیم انقلاب شکوفاتر شد و در اصل طراوت  انقلاب بخاطر حضور مردم است.

غیب پرور در ادامه با تصریح بر اینکه نباید بگذاریم پشتوانه انقلاب دچار خدشه شود، تاکید کرد:در طول دوران انقلاب، حیات و بالندگی انقلاب بخاطر حضور مردم رقم خورده است.

 جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (علیه السلام) با اشاره به ۱۰ هزار شهید استان مازندران، گفت:اگر بررسی کنیم متوجه میشویم که غالب شهدا بسیجیان و مردم بودند.

غیب پرور خدمت به مردم را باارزش دانست و افزود: خدمت به مردم قیمت گذاشتنی نیست و کار خیر برای رضای خدا باشد بسیار با ارزش است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰