تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۴۵۹۱۱۹
۰
plusresetminus
کدام شهرهای شمال ایران برای اجاره ویلا ساحلی بی‌نظیرند؟
به گزارش بلاغ، وقتی اسم ساحل و ویلا می‌آید اولین چیزی که ذهن من می‌رسد شمال کشور است. ساحل‌هایی نوستالژیک و محبوب که هم پر از امکانات است، هم خاطرات کودکی را به یادم می‌آورد و هم پر از زیبایی و لذت است. برای همین می‌خواهیم با هم سفری به این سواحل زیبا داشته باشیم و ببینیم کدام ساحل‌ها برای اجاره یک ویلا ساحلی خفن مناسب و عالی است. در آخر به شما خواهیم گفت بهترین راه پیدا کردن ویلا ساحلی چیست.
 

اجاره ویلا ساحلی در شمال کشور

مسلما اگر بخواهیم همه ساحل‌ها را با هم مرور کنیم کار سخت و طاقت فرسایی می‌شود. برای همین بیایید به سراغ محبوب‌ترین آن‌ها برویم. سواحلی که هم زیبا باشند و هم امکانات خوبی داشته باشند و هم به ما خوش بگذرد. 
 

ساحل بندر انزلی

قدیمی‌ترین ساحل احیا شده کشور، قدیمی‌ترین ساحل اسکله‌ای و دروازه اروپا. همگی به ساحلی زیبا در گیلان اشاره می‌کند که پر از غافلگیری و قشنگی است. این ساحل یک هویت خاص دارد و آن هم اسکله و تاسیسات کشتی‌رانی است که شاید در هیچ ساحلی دیگری پیدا نشود. به افق دریا که نگاه کنید حتما کشتی‌های بزرگ و باری را می‌بینید که در حال عبور و مرور هستند. موج‌شکن‌های این ساحل هم که خودشان تبدیل به یک منظره و زیبایی شده‌اند. در بندر انزلی خبری از ساحل خصوصی نیست. در تمام این ساحل پر از آلاچیق، سرویس بهداشتی، فروشگاه‌های مختلف و وسائل تفریحی است که باعث می‌شود ارزش اجاره یک ویلای ساحلی را بیشتر کند. 
 

ساحل رامسر

وقتی در بین تمام زیبایی‌های شمال کشور به یک شهر لقب عروس مازندران داده می‌شود پس حتما چیز خاصی درباره آن وجود دارد که واقعا هم همینطور است. ساحل رامسر شاید یکی از مدرن‌ترین و پر امکانات‌ترین سواحل شمال کشور باشد. در تمام این ساحل پر از پلاژها و مکان‌های تفریحی است که باعث می‌شود هیچ‌گاه خسته نشوید. در اینجا هم بوفه و آلاچیق وجود دارد هم موزه و شهربازی. هم بازارچه‌های سنتی برپا است و هم می‌توانید مرغ‌های دریایی را ببینید که بر فراز دریا در حال پروازند. 
 

ساحل چالوس

به نظر من این شهر مناسب کسانی است که دوست دارند همه چیز در دسترس آن‌ها باشد. این شهر با دسترسی خوبی که به تمام شهرهای اطراف دارد یکی از گزینه‌های خوب برای اجاره ویلای ساحلی است. معروف‌ترین ساحل اینجا رادیو دریا است که در نزدیکی یک ایستگاه رادیویی قرار دارد. در این ساحل پلاژها و ساحل‌های خصوصی مختلفی وجود دارد که می‌توانید در آن شنا هم بکنید. ساحل سیترا هم جالب است. پلاژی در اینجا قرار دارد که یک پیست کارتینگ و موتور سواری بزرگ در آنجا ساخته شده تا بتوانید در کنار دریا تجربه هیجان انگیزی داشته باشید
 

ساحل نمک آبرود

این یکی هم فال است هم تماشا. در این ساحل یک مجموعه تفریحی و گردشگری بزرگ ساخته شده است که هر ورزش و تفریح آبی که فکر کنید را دارد. جت اسکی، هاور کرافت، شاتل، قایق سواری و حتی چیزهایی مانند دوچرخه و اسب سواری هم موجود است. همه این‌ها را در کنار تله‌کابین نمک آبرود بگذارید تا ببینید چرا اجاره ویلا ساحلی در نمک آبرود ارزش دارد. 
 

ساحل تنکابن

هرچیزی که از یک ساحل زیبا انتظار دارید در اینجا پیدا می‌کنید. دریایی زیبا، فروشگاه‌های مختلف، تفریحات مرسوم و پلاژهایی برای راحتی بیشتر و استفاده ایمن‌تر از دریا. حسن اجاره ولا ساحلی در تنکابن این است که می‌توانید بازه قیمتی متنوعی را پیدا کنید و تنوع انتخاب بسیار بالایی وجود دارد. این شهر با مرکزیت و امکاناتی که دارد می‌تواند یکی از انتخاب‌های عالی باشد.
 

ویلا ساحلی مورد نظر خودتان را با پینورست پیدا کنید

حالا که در مورد بهترین ساحل‌های شمال کشور برای اجاره ویلا ساحلی صحبت کردیم، باید یادآوری کنیم که البته پیدا کردن ویلای مناسب هم کار آسانی نیست.
خیلی وقت‌ها ویلایی که در تبلیغات می‌بینیم با عکس‌ها مطابقت ندارد. یا ویلاهایی را تحت عنوان ساحلی تبلیغ می‌کنند که با ساحل فاصله زیادی دارد.
یک راه حل مناسب برای این که ویلای مورد نظرتان را با خیال راحت پیدا و انتخاب کنید این است که با سایت پینورست این کار را بکنید. پینورست یک پلتفرم آنلاین اجاره ویلا و اقامتگاه و آپارتمان است. از طریق اجاره ویلا با این پلتفرم می‌توانید از این که اقامتگاه‌تان را قبلا یک نفر چک کرده و از صحبت اطلاعات آن اطمینان کسب کرده مطمئن باشید.
یک خوبی دیگر پینورست این است که تیم پشتیبانی پینورست در طول سفر و اقامت شما در ویلای ساحلی مورد نظرتان، در کنار شماست و هر مشکلی پیش بیاید را می‌توانید با ما در میان بگذارید. همین حالا دست به کار شوید و تعطیلات بعدی خودتان را برنامه‌ریزی کنید. بخش سخت آن یعنی پیدا کردن اقامتگاه و تأیید اطلاعات آن را به ما بسپارید. شما فقط روی استراحت‌کردن تمرکز کنید.

انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴