تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
کد مطلب : ۴۵۹۰۵۸
۰
plusresetminus
ترفندهای تقویت مهارت نوشتاری زبان
به گزارش بلاغ، ترفندهای تقویت مهارت نوشتاری زبان

1. از کلمات پرکننده اجتناب کنید
کلمات پرکننده مانند: که، خیلی، فقط، واقعا، و غیره.. فقط همین هستند.. پرکننده.
نیازی به افزودن آن کلمات اضافی در جملات خود نیست، مگر اینکه برای قصد و نیت وجود داشته باشد. من سخت کار می کنم تا آن کلمات پرکننده اضافی را نداشته باشم و اغلب این کار را انجام می دهم، اما هنوز در حال ویرایش کارهایم هستم و سعی می کنم تمام آن کلمات اضافی را قبل از انتشار منتشر کنم! بهترین اپلیکیشن زبان
می دانم که بهترین نویسنده نیستم. من مدرک زبان انگلیسی ندارم اما، این من را از امرار معاش به عنوان یک نویسنده منع نکرده است! اگر من بتوانم آن را انجام دهم، شما هم می توانید!
 
یک تعادلی در استفاده از کلمات کافی برای انتقال پیام شما باید وجود داشته باشد. توسعه این امر به زمان نیاز دارد و به شما کمک می کند تا مهارت های خود را به عنوان یک نویسنده جدید ارتقا دهید.
2. جملات و پاراگراف ها را کوتاه نگه دارید
اگر در این پست وبلاگ متوجه شده اید، من به طور کلی پاراگراف های یک جمله ای می نویسم.
این کار خواندن مطالب من را برای شما (خواننده) آسان می کند. اگر می‌خواهید یک نویسنده آزاد شوید و آنلاین بنویسید، پاراگراف‌های کوتاه‌تر و جملات کوتاه‌تر بنویسید.
کاربران آنلاین بهترین فاصله توجه را ندارند، بنابراین نوشتن خود را برای چشمان آسان کنید!
3. روی یک ابزار ویرایش سرمایه گذاری کنید
من شخصا از Grammarly برای تمام ویرایش های آنلاین خود استفاده می کنم. از نوشتن وبلاگ گرفته تا قطعات مشتری گرفته تا پست های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.
این ابزار ویرایش من است و به من در تنظیم دقیق نوشته‌ام کمک کرده است. به عنوان یک نویسنده مستقل، یکی از ابزارهایی که نیاز دارید ابزار ویرایش است. ممکن است فکر کنید که فقط به یک تصحیح کننده مانند شریک یا دوست خود نیاز دارید، اما من همچنین از شما می‌خواهم که ابتدا یک ابزار ویرایش داشته باشید.
من، نوشته‌ام را با Grammarly ویرایش می‌کنم، خودم آن را تصحیح می‌کنم و سپس از شوهرم می‌خواهم که آن را به عنوان متن نهایی بخواند.
4. فقط بنویس
اولین قدم برای کمک به شما در بهبود نوشتن این است که فقط بنویسید و به نوشتن ادامه دهید. سعی کنید تا زمانی که کار می کنید ویرایش نکنید (من هنوز این کار را انجام می دهم) و اجازه دهید آب خلاق شما جاری شود. بعد از اینکه طرح کلی خود را ایجاد کردم، نوشتن همه آن بسیار ساده تر است.
از آنجایی که من هر روز وبلاگ می نویسم، عادت دارم زیاد بنویسم و راحت تر و آسان تر شده است. اپلیکیشن آموزش زبان
نکته اضافی: برای سرفصل و معرفی خود وقت بگذارید
یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود مهارت‌های نوشتاری این است که برای معرفی خود وقت بگذارید.
عنوان و معرفی شما اولین چیزی است که مردم در رسانه های اجتماعی یا به محض اینکه روی پست شما از Google یا سایر سایت ها کلیک می کنند، می بینند.
در حالی که قالب‌های تیتر شگفت‌انگیزی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید، برای داشتن یک تیتر واقعاً خوب، لازم نیست خیلی شیک باشید.
کاری که من دوست دارم با سرفصل هایم انجام دهم این است که:
از کلمات شاداب (ساده، آسان، سریع، درخشان، شگفت‌انگیز، سریع، و غیره) استفاده کنید. اینها صفت‌ها و کلمات فوق‌العاده‌ای هستند که می‌توانید برای کلیک‌های بیشتر در تیتر خود وارد کنید.
مزیت را برجسته کنید. مردم چه چیزی از پست شما دریافت خواهند کرد؟ این مورد، مهارت های نوشتاری شما را بهبود می بخشد.
برای بسیاری از عناوین باید شناسایی کنید که این پست ها برای چه کسانی هستند. مبتدیان، نویسندگان آزاد، وبلاگ نویسان جدید و غیره.
موارد دیگری که می توانید به عنوان خود اضافه کنید:
شماره
سال
آن را راهنمای نهایی یا راهنمای جامع می نامیم
با استفاده از بالا، بهترین

اکنون، مقدمه شما چیزی است که خواننده را به خواندن ادامه می دهد و می توانید این کار را به راحتی با تیپ های سطلی انجام دهید. یک تیپ سطلی جریان را حفظ می کند و عامل کنجکاوی را افزایش می دهد.

  انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما