تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۴۵۹۰۵۷
دبیر ستاد بزرگداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل، از پیش بینی اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای ساخت موزه و تندیس شهدای این حماسه تاریخی خبر داد.
۰
plusresetminus
پیش‌بینی اعتبار ۱۰ میلیاردی برای ساخت موزه و تندیس شهدای حماسه آمل
به گزارش بلاغ، علی امانی در جمع اعضای ستاد بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل اظهار کرد: از محل اعتبار‌های پیش بینی شده حدود شش میلیارد تومان آن برای ساخت تندیس ۴۱ شهید این حماسه در محل شهادت آن‌ها در روز ششم بهمن در مناطق مختلف شهر آمل انجام خواهد شد.

وی افزود: حدود ۴ میلیارد تومان دیگر نیز برای موزه حماسه ششم بهمن آمل پیش بینی اعتبار شده که این ستاد در سال ۱۴۰۱ با قول‌هایی که ازمسئولان شهرستانی، استانی و کشوری گرفتند، ان شالله پیگیری و عملیاتی خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل همچنین به فراهم شدن مقدمات ساخت دروازه مقاومت به یاد شهدای حماسه آفرین ششم بهمن در ورودی این شهر از تهران به آمل خبر داد و ادامه داد: قطعا دروازه مقاومت به عنوان نماد شهرستان آمل که خواستگاه ایستادگی ومقاومت مردم این شهرستان در برابر زیاده خواهی و استکبارسیزی گروهک منافق است.

امانی تصریح کرد: فعالیت این ستاد از شنبه برای سال آینده برنامه ریزی و ادامه خواهد داشت و قطعا برای پیشبرد برنامه‌های سال‌های آینده با همراهی ومیدان دادن به جوانان علاقمند وفعال در همه زمینه‌ها برای واگذاری مسئولیت‌ها اقدام خواهد شد.

وی همچنین از شورای اسلامی شهر وشهرداری آمل برای واگذاری یکی از ساختمان‌های متعلق به شهرداری برای فعالیت دفترحفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد دائمی بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن قدردانی کرد وگفت: قطعا با در اختیار داشتن یک مکان مناسب ودائمی، فعالیت‌ها درکمیته‌های مختلف هدفمند ومنسجم‌تر پیش خواهد رفت.

دبیرستاد بزرگداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ آمل با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم ومحوری امسال وبه مناسبت چهلمین سالگرد حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، برگزاری همایش بین المللی این حماسه اسلامی ومردمی بوده است، گفت: حضور شخصیت‌های کشوری و لشگری و نیز نمایندگانی از ۱۴ کشور جبهه مقاومت اسلامی، بازتاب گسترده‌ای در سطح کشور و حتی کشور‌های منطقه داشته است.

امانی افزود: در نشستی که پیش از شروع برنامه‌های گرامیداشت هفته ششم بهمن آمل، اعضای ستاد با قاضی زاده هاشمی رییس سازمان بنیاد شهید وامورایثارگران کشور برگزار شد، برای سال آینده ودرچهل ویکمین سالگرد حماسه ششم بهمن، درقالب کنگره ملی وبین المللی " امام خمینی وحماسه ششم بهمن آمل" برنامه ریزی شده که برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد، این حق مهم برای مردم حماسه ساز شهرستان آمل است که مسیر خوبی که اکنون برای معرفی بیشتر ابعاد ملی وبین المللی حماسه ششم بهمن آمل فراهم وایجاد شده ادامه دار باشد تا الگوی مقاومت حفظ وفرهنگ سازی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴