نمازگزاران مازندرانی پس از اقامه نماز جمعه امروز، در اعتراض به جنایات ائتلاف سعودی‌ در یمن راهپیمایی کردند.
۰
plusresetminus
راهپیمایی نمازگزاران مازندرانی در اعتراض به جنایات ائتلاف سعودی‌ در یمن+تصاویر
به گزارش بلاغ، با پایان نماز جمعه امروز در شهرهای مازندران، نمازگزاران در اعتراض به تداوم جنایات ائتلاف سعودی در یمن و کشتار وحشیانه مردم این کشور، راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در این مراسم، با شعارهای «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود»، خشم و انزاجار خود را از حدود 7 سال کشتار بی‌وقفه مردم یمن اعلام کردند.
 

نمازگزاران همچنین با انتقاد از سکوت و انفعال مجامع حقوق بشری و بین‌المللی در مقابل جنایات سعودی‌ها در یمن، خواستار اقدام فوری برای پایان دادن به بحران انسانی در یمن شدند.
 

به گزارش بلاغ، روز گذشته دانشجویان بسیجی دانشگاه های مازندران در واکنش به جنایات آل سعود و عمارات متحده و حامیان غربی آنان نسبت به ملت مظلوم یمن در مقابل دفتر وزارت خارجه استان مازندران در ساری تجمع کردند.
 

در شرایطی مردم در حمایت از یمن فریاد سر دادند و ندای حق‌خواهی مردم ستم‌دیده یمن را به گوش جهانیان رساندند که طی روزهای اخیر، متجاوزان به یمن با قطع اینترنت به دنبال آن بودند که مانع انتشار اخبار تجاوز به یمن شوند.
 
شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی با محکوم کردن اقدام ضد انسانی و غیر قانونی آل سعود، خواستار واکنش مجامع بین المللی در مقابله با این اقدامات شدند.


انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲