تجمع دانشجویان مازندران در واکنش به جنایات آل سعود؛

وزارت خارجه ایران در مجامع بین‌المللی پشتیبان ملت یمن باشد

تاریخ انتشارجمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۴۵۹۰۳۵
دانشجویان دانشگاه های مازندران در واکنش به جنایات آل سعود و عمارات متحده و حامیان غربی آنان نسبت به ملت مظلوم یمن در مقابل دفتر وزارت خارجه استان مازندران تجمع کردند.
۰
plusresetminus
وزارت خارجه ایران در مجامع بین‌المللی پشتیبان ملت یمن باشد
به گزارش بلاغ، دانشجویان بسیجی دانشگاه های مازندران در واکنش به جنایات آل سعود و عمارات متحده و حامیان غربی آنان نسبت به ملت مظلوم یمن در مقابل دفتر وزارت خارجه استان مازندران در ساری تجمع کردند.

مراسم ضدائتلاف سعوی در مقابل نمایندگی وزارت خارجه در ساری با بیانیه ضداستکبار و کشورهای متحد در حمله و محاصره مردم مظلوم یمن من جمله عربستان سعودی و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر عربستان صعودی ادامه یافت.

بیانیه به‌صورت زبان انگلیسی و بعد از آن به‌صورت فارسی برای حاضران قرائت شد.

در این بیانیه آمده است؛ پس از هفت سال جنگ بی‌حاصل در یمن و کشتار و غارت مردم تحت ستم آن دیار توسط مزدوران سعودی و اماراتی، این بار موج تازه‌ای از خباثت‌ها را در این کشور شاهدیم. سعودی‌ها که پس از صرف میلیاردها دلار در یمن، توسط دلاوران ارتش و کمیته‌های مردمی زمین‌گیر شده‌اند، مذبوحانه به سراغ شریک خود یعنی امارات متحده عربی رفته‌اند.

حکام مرتجع این ممالک، نام اسلام را یدک می‌کشند و ندای دینداری سر می‌دهند، اما چندین سال است که برادران مسلمان یمنی را از دسترسی به امکانات اولیه زندگی محروم کرده‌اند و شبانه‌روز با جنگ افزارهای مدرن آمریکایی و اسرائیلی بمب‌هایی از جنس خشونت‌ورزی استکبار و استبداد می‌پراکنند.

جای تعجب نیست که مدافعان پوشالی حقوق بشر در سازمان‌های بین‌المللی زبان ذلت به کام گرفته‌اند و جز اظهار تاسف دروغین بر کاغذپاره های بی ارزش کاری از پیش نمی‌برند.

البته این نخستین‌بار نیست که شاهد برخوردهای دوگانه غربی‌ها با ارزش‌های حقوق بشری هستیم. امروز آنچه که اهمیت دارد آن است که ضمن ایستادن پشت مقاومت ملی یمن با چشمانی باز سکوت‌کنندگان و توجیه‌گران  ارتجاع عرب را بشناسیم.

با وجود تمام تهاجمات و سانسورهای رسانه‌ای،ما شاهد مقاومت عجیبی از مردم مظلوم یمن هستیم. حرکت های میدانی که در صنعا و دیگر شهرها شکل گرفته نشان دهنده‌ی این است که مردم یمن برای رسیدن به استقلال همه‌ سختی‌ها را پذیرفتند و همه هزینه ها را به جان خریده اند تا از غیرت و شرف و استقلال‌شان دفاع کنند.

امروز یمن شاخص و معیار انسانیت و آزادگی در مقابل دریوزگی و بردگی ظالمان است.

رسانه‌های زنجیره‌ای محور غربی، عبری ـ عربی که شبانه‌روز بمب تبلیغات علیه ملت‌های آزاده منطقه‌ای من جمله ایران، یمن، فلسطین، سوریه و عراق می‌ریزند را، به یاد داشته باشید.

دست‌های پشت پرده عادی‌سازیِ جنایت در غرب آسیا را به یاد آورید  ما روایت‌گر مظلومیت‌ها خواهیم بود.

ما دانشجویان مسلمان ایرانی، افشاگر چرخه‌های کثیف سرمایه سالاری اقتصاد متکی بر فروش اسلحه هستیم.

ما رسواکننده کسانی هستیم که با دلارهای نفتی به جان کودکان یمنی افتاد اند، و ضحاک وار، هر چه از مغز سر جوانان مسلمان می‌بلعند، از آتش کینه‌ها شان کم نمی‌شود.

بدین وسیله از وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان حامی مستضعفان جهان می‌خواهیم در مجامع بین‌المللی، پشتیبان ملت رنج کشیده یمن باشند. به امید آنکه روزی دستان دیو سیاه استبداد و ارتجاع از سر مردم یمن برداشته شود، به امید ظهور منجی(عج).

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴