یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

مسئولان با الگوسازی از شهدا به فکر رفاه مردم باشند

تاریخ انتشارجمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۴۵۹۰۳۲
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: مسئولین باید با الگوسازی از شهدا به فکر آسایش ورفاه مردم باشند.
۰
plusresetminus
مسئولان با الگوسازی از شهدا به فکر رفاه مردم باشند
به گزارش بلاغ، سردار علی اکبرنژاد از فرماندهان دوران دفاع مقدس در بیستمین یادواره ۳۰شهید بحرارم شرقی شهرستان بابل با اشاره به اراده آهنین شهدا اظهار کرد: شهدا با دستان خالی و همتی استوار به مبارزه با صدام آمده بودند.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس نماد برتری ایمان با شیطان است و نشان می دهد که شهدا به تکلیف خود نگاه می کردند و بدون توجه به امکانات دشمن به تعهد خود با امامشان فکر می کردند.
 
وی بیان کرد:شهدا هرچه را که داشتند وبالاترین سرمایه اشان را که جانشان بود در کف اخلاص گذاشتند وبا دشمن مبارزه کردند وما نیز برای این مردم هم از جانمان خواهیم گذشت.
 
اکبرنژاد تصریح کرد: با صبر و پایداری می شود از مشکلات عبور کرد فقط لازم است که شهدا را الگوی خود قرار دهیم مسئولین ما هم باید با الگوسازی این شهدا به فکر آسایش ورفاه مردم باشند.
 
این مسئول ادامه داد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند آنان در مسابقه مال دنیا،مسئولیت وقدرت نیستند بلکه حسرت تمام فرماندهان جنگ این است تا آرزو کنند که شهید شوند تا از شرمندگی خانواده شهدا در بیاییند.
 
وی تصریح کرد:اگر باور وایمان واعتقادشهدا نبود هیچگاه نمی توان در آن وضعیت سخت با دستان خالی دوام آورد.
 
 اکبرنژاد گفت: تکریم مقام شامخ شهیدان یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است که برگزاری یادواره‌های شهدا می تواند گامی مؤثر در این مسیر باشد؛ چراکه توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه جلب می‌کند.
 
وی اضافه کرد: اجر و پاداش مادران و همسران شهدا قطعا کمتر از شهدا نیست چرا که این یادگاران شهدا سال‌های سال با سختی و مرارت زندگی کردند، ودر ایثار گری کمتر از شهدا نیستند.
 
اکبرنژاد اظهار کرد: دشمنان انقلاب خودشان اظهار می کنند که ما ساعت ها ویا ماهها در اتاق فکرمان روی موضوعی کار می کنیم ودر حالیکه رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی تمام معادلات ما را برهم می‌زنند واین شهدا نیز در چنین مکتبی درس ایثارگری را آموخته اند که حال ایران نه تنها در مرزهای خویش بلکه هزاران کیلومتر بیشتر از مرزهای خویش درحال بسط اسلام است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰