تاریخ انتشارجمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۴
کد مطلب : ۴۵۹۰۲۴
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: یکی از خدمات خوبی که کمیته امداد برای مددجویان انجام می دهد، امداد هوشمند است و این سامانه بمنظور تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان ایجاد شد.
۰
plusresetminus
ایجاد امداد هوشمند برای تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در دیدار با محمدعلی نوبخت فرماندار ساری اظهار کرد: کمیته امداد در حوزه های مختلف مانند معیشت ، اشتغال، فرهنگی، درمانی،اکرام ایتام و ... به مددجویان خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: در ۷۸ نقطه مازندران در پایش فقر، ۱۳گروه غذایی  را مورد پایش قرار می دهیم.

عالیشاه  به پرداخت مستمری مددجویان اشاره کرد و گفت: مستمری یک نفره ۳۵۰ هزار تومان،دو نفره ۵۰۰ هزار ، سه نفره ۷۰۰ هزارتومان، چهار نفره ۹۰۰هزار  و پنج نفره و پنج نفر به بالا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلات مددجویان را رفع کنیم.

  این مسئول اظهار کرد: یکی از خدمات خوبی که کمیته امداد برای مددجویان انجام می دهد، امداد هوشمند است و  این سامانه  بمنظور تسریع در ارائه خدمات به نیازمندان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ظرف مدت  ۴۵روز کارکنان کمیته امداد مازندران بصورت جهادی و انقلابی و تمام وقت، اطلاعات مددجویان را بروز رسانی کردند افزود:  عزت ، شأن و تکریم خانواده های تحت حمایت بسیار با اهمیت است و برای توانمند سازی آنان برنامه ریزی صورت می گیرد. 

عالیشاه درباره  پرداخت  صدقه با Qr  کد نیز گفت: در پرداخت صدقه ، بارکد Qr راه اندازی شد و ۴۰۰ هزار  برگه بارکد تهیه و در اختیار مشترکین قرار می گیرد و از این طریق مردم نوعدوست می توانند به سهولت صدقه را  از طریق تلفن همراه پرداخت کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: سامانه پیشنهادات کمیته امداد راه اندازی شد و مردم نیک اندیش مازندران می توانند با پیشنهادات خود در تصمیم سازی برای مدیریت خیر و احسان در استان و پویایی سازمان های حمایتی مشارکت کنند.

عالیشاه خاطرنشان کرد: ۸۰ هزار خانوار نیازمند تحت پوشش ‌کمیته امداد مازندران هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند. 

محمد علی نوبخت فرماندار ساری نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات کمیته امداد به نیازمندان ، نسبت به مشارکت و همراهی با این نهاد در کمک به جامعه هدف اعلام آمادگی کرد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما