تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۴۵۹۰۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل از توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان به نیازمندان در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
توزیع 2 هزار بسته معیشتی به نیازمندان آملی/ 40 جهیزیه در سالروز حماسه 6 بهمن اهدا شد
به گزارش بلاغ؛ جابر عسکری در حاشیه رزمایش کمک های مومنانه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت حماسه ششم بهمن، رزمایش کمک مومنانه در آمل برگزار شده است، اظهار کرد: کرونا در کنار آسیب‌های مختلفی که داشت موجب شد مردم بیش از پیش به کمک نیازمندان بشتابند و امیدواریم بتوانیم این موضوع را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم و آن را ارتقا دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل تصریح کرد: ۲۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان مجموعا یک میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

عسکری ادامه داد: ۴۰ جهیزیه و ۴۰۰ پرس غذای گرم و 400 دست لباس بسته بندی شده توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان آمل و مرکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان آمل و توسط این مراکز  انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: هدفی که پایگاه مقاومت بسیج و کمیته امداد و مرکز نیکوکاری تعیین شدن به مناسبت این روز بزرگ این بسته‌ها و این کالاها و این جهیزیه به دست این افراد که شناسایی شده و از قبل جزو نیروهای هدف ما بودند به دست آنها خواهد رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴