کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران:

سومین بالگرد هوایی به‌زودی در غرب مازندران مستقر می‌شود/بهسازی مدرسه شهید کریمی روستای ترکام در آینده‌ای نزدیک

6 بهمن 1400 ساعت 20:42

استاندار مازندران با بیان اینکه به‌زودی سومین بالگرد هوایی در غرب مازندران مستقر می‌شود؛ گفت: به‌زودی عملیات بهسازی مدرسه شهید کریمی روستای ترکام آغاز می‌شود تا شاهد رفع مشکل تحصیل دانش آموزان ابتدایی این روستا باشیم.


به گزارش بلاغ؛ پس از گذشت 8 ماه انتظار سرانجام در سی‌ام دی‌ماه، تنها بالگرد اورژانس هوایی مازندران به آشیانه‌اش در آمل بازگشت، اما این فرجام کار نبود و مسئولان استانی و در صدر آن‌ها استاندار مازندران توانست در طی روز جاری و در کمتر از یک هفته، دومین بالگرد امداد و نجات هوایی استان را در مرکز مازندران مستقر کنند.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز و در اولین پرواز بالگرد امداد و نجات مستقر در ساری، ضمن بازدید از آخرین وضعیت محور کیاسر و بخش چهاردانگه به روستاهای کم برخوردار سینور و ترکام رفت و با مردم این دو روستا در مورد مشکلات آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطروحه صادر کرد.

 استاندار مازندران در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه این بالگرد دومین بالگردی است که در مرکز استان برای انجام ماموریت‌های مختلف در حوزه‌های مدیریتی و امداد نجات مستقر شده است؛ خاطرنشان کرد: به‌زودی سومین بالگرد با همین کیفیت در غرب مازندران مستقر می‌شود تا شاهد خدمت رسانی مطلوب به مردم باشیم.

نماینده عالی دولت در استان، اظهار کرد :در راستای بازدیدهایی که از مناطق روستایی استان داریم، در سفری یک روزه از مناطقی که به برکت بارش برف الهی درگیر مشکلاتی شدند، بازدید انجام دادیم.

حسینی‌پور گفت: در این مناطق اقداماتی انجام شد و با توجه به اینکه همکاران ما در حوزه‌های اجرایی، راهداری، هلال و احمر، فرمانداری و بخشدار کیاسر زحمات زیادی کشیدند، بازدیدی را بعمل آوردیم و با حضور در منطقه چهاردانگه، مشکلات مردم روستاهای سنور و ترکام را مورد پیگیری و بررسی قرار دادیم.

وی متذکر شد: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته است به‌زودی عملیات بهسازی مدرسه شهید کریمی روستای ترکام آغاز می‌شود تا شاهد رفع مشکل تحصیل دانش آموزان ابتدایی این روستا باشیم و به دیگر شاهد مهاجرت مردم این روستا برای ادامه تحصیل فرزندان‌شان نباشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458998

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458998/سومین-بالگرد-هوایی-به-زودی-غرب-مازندران-مستقر-می-شود-بهسازی-مدرسه-شهید-کریمی-روستای-ترکام-آینده-ای-نزدیک

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com