تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۵
کد مطلب : ۴۵۸۹۹۲
امام جمعه بابل گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی به دنبال تطهير چهره پهلوی در افكار عمومی و ارائه تصويری خدمت رسان از اين رژيم هستند.
۰
plusresetminus
دشمن در حال تطهیر کردن چهره رژیم پهلوی است
حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در گفت و گو با بلاغ ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: رسانه‌های ضدانقلاب در فضای مجازی با انتشار مطالبی با هدف سیاه‌نمایی وضعیت فعلی کشور و بزرگ کردن رژیم پهلوی سعی دارند، چهره آن رژیم را تطهیر کنند وشب را روز و روز را شب نشان دهند 
 
وی بیان کرد: اگر هرکسی جنایات رژیم پهلوی را فراموش کند مردم مازندران هیچگاه جنایات و غارت اموال رعیتان و‌‌کشاورزان را فراموش نخواهد کرد وبرگ زرین در سیطره ای تاریخ این سرزمین به یادگار باقی خواهد ماند 
 
امام جمعه بابل افزود: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه‌ی «گام دوم انقلاب» با مرور تجربه‌ی ۴۰ ساله‌ی انقلاب اسلامی اعلام کردند: انقلاب «وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدّن‌سازی شده ‌است». گام دومی که باید در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمانِ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» برداشته شود.

روحانی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تدوین انقلاب گفت: تصحیح و تحقیق درباره روایت‌ها و کشف روایت درست و کنار افکندن روایت نادرست، کار بزرگی است که تنها به دست مورخان ممکن خواهد بود.
ودستیابی به روایت درست و طرح و بسطِ آن برای هدایت افکار عمومی، مصداقِ «جهاد کبیر» است که در «جهاد تبیین» متجلی است وتنها رسانه با داشتن مخاطبین عام می توانند پرده از چهره کریه تاریخ قبل از انقلاب جمهوری اسلامی بردارند 
 
امام جمعه بابل اظهار کرد:بسیاری از اسناد ومدارک تاریخی توسط ساواک نابود شده است وبرای تبیین آن نیازمند به پژوهش در این باب دارد.
 
وی با اشاره به اینکه ما مدیون برکات انقلاب اسلامی هستیم، گفت: همانطور که در گذشته جرقه انقلاب از این شهرستان در استان مازندران توسط علمای بزرگواری چون آیت الله هادی روحانی خورده است حال نیز این شهرستان باید سردمدار تدوین اهداف انقلاب باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما