نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس اعلام کرد:

اجرای قانون ارزش افزوده به نفع شهرداری‌های کوچک و دهیاری‌ها

تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۵۸۹۷۴
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: سال آینده سال جدید اجرای قانون ارزش افزوده است و با اجرای آن وضعیت مالی شهرداری‌های کوچک و دهیاری‌ها بهتر می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای قانون ارزش افزوده به نفع شهرداری‌های کوچک و دهیاری‌ها
به گزارش بلاغ، جلسه شورا و شهرداری سورک برای پیگیری مشکلات شهری با بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در دفتر شورای شهر برگزار شد.

در این جلسه شهربانو خداپناه رئیس شورای شهر سورک درباره موضوعاتی نظیر میدان دوربرگردان و خطراتی که ایجاد کرده است، سالن ورزشی امام رضا (ع) و کمبود آب طرح مشکل کردند.

خداپناه بیان کرد: مرکز درمانی آشوری سورک تامین کننده نیازهای بهداشتی شهر و شهرستان است و با وجود حضور خیرین و خرید تجهیزات این مرکز باز هم نیاز به امکانات است و باید تجهیز شود.

میلاد یعقوب‌زاده عضو شورای شهر سورک با بیان اینکه سورک به‌عنوان مرکز شهرستان، سیمای شهری ندارد، افزود: شهرداری با کمبود اعتبار مواجه است و نمی‌ تواند پاسخگوی انتظار شهروندان باشد.

یعقوب‌زاده تاکید کرد: با وجود اینکه در فصل سرما هستیم و قطعی برق نداریم اما با مشکل آب روبرو هستیم همچنین در بخش‌هایی از شهر نیار به تعویض یا دفن لوله داریم تا مشکل افت فشار حل شود.

وی با اشاره به اتصال آب ساری به میاندورود تا روستای بادله، گفت: باید این خط لوله به سورک اتصال پیدا کند تا در زمان گرم سال که دچار کمبود آب هستیم کمبود جبران شود.



محمدرضا طیبی عضو دیگر شورای شهر سورک با بیان اینکه دو هکتار زمین در کنار جهاد کشاورزی داریم که اگر دو هزار متر به سایت اداری اختصاص پیدا کند مشکل زمین برای استقرار ادارات حل خواهد شد.

سیدحسین محمودی شهردار سورک با تاکید بر اینکه سورک کمربندی ندارد و جاده عبوری از شهر راه اصلی استان مازندران است، افزود: راهداری بابت عبور ماشین آلات سبک و سنگین عوارض دریافت می‌کند و از محل این عوارض هیچ پولی به ما داده نشد به همین دلیل راهداری باید به این جاده رسیدگی کند اما چراغ‌های وسط بلوار اکثرا خاموش هستند و جاده نیز وضعیت مناسبی ندارد.

تابستان آینده سالن امام رضا(ع) تکمیل می‌شود

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود نیز در این جلسه اظهار کرد: سالن امام رضا(ع) تا پایان سال مالی جاری تکمیل خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه مشکلات مردم را می‌دانیم و به توان ادارات هم واقف هستیم، افزود: تلاش می‌کنیم با ظرفیت‌های موجود مشکلات را حل کنیم.

وی تصریح کرد: سال آینده سال جدید اجرای قانون ارزش افزوده است و با اجرای آن وضعیت مالی شهرداری‌های کوچک و دهیاری‌ها بهتر خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به مصوبه استقرار یک واحد درمانگاه تامین اجتماعی در میاندورود اشاره کرد و گفت: با استقرار این درمانگاه مشکل رسیدگی و درمان 39 هزار بیمه شده میاندورودی حل خواهد شد برای این منظور زمین شناسایی شد و تامین اجتماعی باید اقدام به خرید آن کند.

بابایی درباره خریداری ساختمان برای بیمه سلامت، اظهار کرد: باید یک ساختمان مناسب برای خریداری معرفی شود.

در این جلسه مدیران ورزش و آبفا میاندورود درباره مشکلات حوزه کاری خود مطالبی را عنوان کردند و تصمیماتی برای حل آنها گرفته شد در همین رابطه قرار شد چند دست لباس ورزشی به تیم‌های ورزشی سورک داده شود و همچنین لوله مورد نیاز برای افزایش حجم لوله آب شرب عبور جنگل بانی تا ابتدای بلوار شهید بهشتی و همچنین لوله گذاری از چهارراه آزادگان تا جایگاه سی ان جی انجام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴