کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دهیار جواهرده اعلام کرد :

برگزاری جشنواره آدم برفی در جواهرده رامسر

5 بهمن 1400 ساعت 13:04

دهیار جواهرده از برگزاری جشنواره آدم برفی در این روستای نوریستی و گردشگردی غرب استان مارندران خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین ، به پیشنهاد دهیاری و شورای اسلامی روستای جواهرده برنامه ریزی جهت برگزاری جشنواره آدم برفی با حضور بخشدار بخش مرکزی، شورای اسلامی بخش، دهیار و شورای اسلامی روستای جواهرده، رییس اداره گردشگری، جمعی از ورزشکاران و خیرین در دفتر بخشداری برگزار شد.

سجاد چهار اقران دهیار روستای جواهرده در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد نشاط اجتماعی بوده و قصد داریم در ایام زمستان نقش کوچکی در وضعیت بهبود وضعیت اقتصادی کسبه جواهرده داشته باشیم.

وی افزود: پیشنهاد شد جشنواره آدم برفی از طرف میراث فرهنگی به ثبت برسد.

رئیس اداره میراث فرهنگی رامسر در این جلسه ضمن استقبال از این رویداد گفت : جشنواره ها رکن اصلی جذب گردشگر در شهرستان میباشند و باید در پی آن باشیم از این قبیل جشن ها را با محوریت خود مردم روستا و در موضوعات مختلف داشته باشیم و روستایی مثل جواهرده در تمام فصول میزبان گردشگران شود.

سحرخیز بیان داشت : بارش نعمت الهی و سفید پوش شدن روستای کوهستانی جواهرده میتواند فصل نوینی باشد برای ایجاد نشاط و شادی و پر کردن اوقات فراغت شهروندان عزیز و جشنواره آدم برفی با مشارکت شورای محترم جواهرده برنامه ریزی خواهد شد که انشالله تا پایان سال در روز‌های برفی مردم روستا مانند گذشته از این نعمت در جهت شکوفایی اقتصادی روستای زیبای جواهرده بهرمند شوند.

انتهای پبام/


کد مطلب: 458945

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458945/برگزاری-جشنواره-آدم-برفی-جواهرده-رامسر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com