رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مازندران با بیان اینکه شایعات مرتبط با جعلی بودن پیامک سامانه ملی املاک و اسکان که درخصوص خانه‌های خالی از سکونت است، صحت ندارد؛ گفت: مردم مازندران که از سرشماره V.MASKAN پیامک دریافت کردند می‌بایست وارد سامانه شده و اقدام به ثبت نام کنند.
۱
plusresetminus
پیامک سامانه ملی املاک و اسکان کشور جعلی نیست/دریافت‌کنندگان پیامک جهت ثبت‌نام اقدام کنند
به گزارش بلاغ؛ طی چند روز اخیر، انبوهی از افراد با پیامکی مبنی بر« ملک شما به عنوان خانه خالی شناسایی شده است» مواجه شده‌اند و طبق این پیامک افراد تا 23 دی ماه برای ثبت اطلاعات و اصلاح این اطلاعات فرصت دارند که باید به سامانه ملی املاک و اسکان مراجعه کنند. 

سیدحمید حسینی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران در این‌باره اظهار کرد: بر اساس تکلیف وزارت راه وشهرسازی و همچنین اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های مختلف کشور، تعدادی ملک که وضعیت ساکن در آن‌ها تاکید شده است؛ در سامانه ملی املاک و اسکان شناسایی شده و جهت تعیین تکلیف وضعیت سکونت این املاک پیامکی با سرشماره V.MASKAN به مالکان این املاک ارسال شده است.  

وی افزود: درمتن پیامک ارسال شده آمده است «ملک شما به عنوان خانه خالی شناسایی شده است لطفا تا تاریخ ۲۰ و یا ۲۳ دی‌ماه  ۱۴۰۰ وضعیت املاک خود را در سامانه املاک و اسکان amlak.mrud.ir تعیین کنید؛ در غیر این صورت مطابق قانون مالیات‌های مستقیم اقدام خواهد شد.» 

                         

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مازندران تصریح کرد: مضمون پیامک ارسال شده با سرشماره V.MASKAN کاملا مورد تایید است و شایعات مرتبط با جعلی بودن این پیامک با این سرشماره صحت ندارد.  
 
حسینی تاکید کرد: در همین راستا، افرادی که پیامک مذکور را دریافت کردند لازم است تا تاریخ اعلام شده در پیامک دریافتی خود به سامانه املاک و اسکان کشور به آدرس amlak.mrud.ir مراجعه کنند.  

حسینی متذکر شد: بدیهی است درصورت ثبت وجود سکونت و مالکیت توسط مالکان مذکور براساس قانون، ملک مذکور از جرگه خانه‌های خالی خارج می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما