تاریخ انتشاردوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۴۵۸۹۲۶
عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران گفت: قیمت‌ها در بازار طلا به یکباره از چند روز گذشته و به مناسبت فرا رسیدن روز مادر، استارت تازه خود را برای افزایش آغاز کرد.
۰
plusresetminus
بالا رفتن تب قیمتی طلا در بازار/رفتار خریداران پس از اجرای قانون ارزش افزوده تغییری نکرد
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: در حالیکه قیمت طلا و سکه طی روزهای اخیر به یک ثبات نسبی رسیده بود، اما به یکباره از چند روز گذشته و به مناسبت فرا رسیدن روز مادر، استارت تازه خود را برای افزایش قیمت آغاز کرد.

وی افزود: در حال حاضر تحت تاثیر روز مادر، با افزایش نرخ دلار  قیمت‌ها در هر مثقال یک افزایش تا 200 هزار تومانی را تجربه کرده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، با اشاره به قیمت 5 میلیون و 100 هزار تومانی روزهای گذشته هر مثقال طلا، خاطرنشان کرد: هر مثقال طلا در بازار امروز با جهش قابل توجه به 5 میلیون و 430 هزار تومان رسید.

نصیری ادامه داد: قیمت هر گرم طلا در معاملات امروز از نرخ یک میلیون و 100 هزار تومانی روزهای گذشته به یک میلیون و 255 هزار تومان رسیده است.

وی بیان کرد: قیمت سکه امامی به 12 میلیون و 510 هزار تومان است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، افزود: نیم سکه نیز در بازار امروز 6 میلیون و 850هزار تومان و ربع سکه 3 میلیون و 900 قیمت خورد.

نصیری در خصوص اثر اجرای قانون ارزش افزوده در معاملات بازار طلا، اعلام کرد: از انجا که ارزش افزوده هخنوز برای مشتریان بازار طلا جا نیفتاده است، بازار جدیدی به راه نیفتاده است.

وی تاکید کرد: تاثیر خوب قانون جدید ارزش افزوده برای مشتریان این است که حداقل گرمی 100 هزار تومان طلا نسبت به گذشته ارزان‌تر شده است و این از نظر اقتصادی به نفع مردم شده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، متذکر شد: هنوز رفتار مردم و مشتریان برای خرید طلا تغییر چندانی نکرده است و شاهد افزایش مراجعه کنندگان به بازار طلا نیستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴