کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیئت بوکس مازندران اعلام کرد:

رقابت ۱۳۳ ورزشکار در مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان مازندران

5 بهمن 1400 ساعت 0:37

رئیس هیئت بوکس مازندران از رقابت ۱۳۳ ورزشکار در مسابقات قهرمانی بزرگسالان به مناسبت یادواره شهید سلیمانی در بابل خبر داد.


به گزارش بلاغ؛ امیر مدرسی در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه مسابقات قهرمانی بزرگسالان بوکس استان با بیان اینکه طی ماه اخیر دو مسابقه قهرمانی بوکس در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان برگزار شد، افزود: مسابقات قهرمانی بزرگسالان بوکس در بابل برگزار شد.

وی با اظهار اینکه قهرمان زیادی در ورزش بوکس بابل حضور دارند، گفت: تاکنون ورزشکاران صاحبنامی از این شهرستان به بوکس کشور معرفی شدند و کسب مقام برنز ارتش‌های جهان توسط ورزشکار بابل از جمله افتخارات است.

مدرسی با بیان اینکه این مسابقات به مناسبت یادواره سردار شهید سلیمانی به مدت چهار روز در حال برگزاری است، در این دوره مسابقات ۱۳۳ ورزشکار از ۲۴ شهر استان رقابت دارند.

به گفته مدرسی؛ در‌ این دوره از مسابقات ۱۱۰ ورزشکار با حضور ۲۵ شهر مازندران، در رده سنی بزرگسالان به مدت ۴ روز با هم به رقابت پرداختند.

همچنین در این مسابقات تیم بابل با ۲۹ امتیاز بعنوان تیم قهرمان، تیم قائمشهر  با ۱۶ امتیاز نائب قهرمان و تیم نور با ۱۵ امتیاز به مقام سوم تیمی دست پیدا کردند.

همچنین تیم آمل  با کسب ۱۱ امتیاز موفق به کسب مقام چهارمی و جام اخلاق شد.

در این رقابت ها امیررضا شکاری از قائمشهر برنده کاپ تکنیک، حسین قصابیان از بابلسر برنده کاپ بهترین داور
شدند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458921

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458921/رقابت-۱۳۳-ورزشکار-مسابقات-قهرمانی-بوکس-بزرگسالان-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com