تاریخ انتشاردوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
کد مطلب : ۴۵۸۹۱۴
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: راه ۳۰ روستای مسدود شده با برف تا امروز بازگشایی می‌شود.
۰
plusresetminus
بازگشایی راه 30 روستای برف‌زده/احتمال ریزش و سقوط بهمن در محورها/برخی مدارس تعطیل شدند
به گزارش بلاغ، اسماعیل فولادی با اشاره به بارش برف سنگین طی روزهای اخیر گفت: حدود ۳۰ روستا یعنی کمتر از ۱۰ درصد از روستا‌هایی که درگیر برف بودند هم اکنون بسته هستند که تا امروز بازگشایی خواهند شد.

او افزود: برف بی سابقه‌ای را به طول ۱۰۰ کیلومتر روز جمعه هفته قبل در محور ساری - کیاسر داشتیم که ضخامت آن از ۳۰ سانتی متر تا یک متر در گردنه کیاسر بود.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، همه محور‌های اصلی و فرعی استان در حال حاضر باز است و هیچ گونه مداخلات ترافیکی و جوی وجود ندارد.

فولادی افزود: محور کندوان هم اکنون باز است و مسدود بودن آن به خاطر تمهیدات ایمنی و احتمال سقوط بهمن در حوزه استان البرز بود.

*تردد عادی در محورهای مازندران

رئیس پلیس راه مازندران نیز اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

یدالله جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد در محورهای مازندران جریان دارد، گفت: با تلاش شبانه‌روزی اداره راه در ارتباط با نمک‌پاشی ولی باتوجه به وزش باد و بادروبه سطح محور کیاسر لغزنده و واژگونی خودرو متصور است.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش و سقوط بهمن در محورهای مازندران،  اضافه کرد: تاکید ما به رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از توقف‌های لحظه‌ای در محورهای شمال است.

وی بیان کرد: همچنین باتوجه به بارش برف سنگین و یخ‌زدگی سطح گردنه‌های شمال، لازم است خودروها به تجهیزات زمستان به‌ویژه زنجیر چرخ تجهیز شوند.

جهان‌تاب گفت: باتوجه به شرایط جوی و سرمای هوا لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز و استفاده از  زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانه در محورهای شمال تردد کنند.

تعطیلی برخی مدارس مازندران بر اثر یخبندان و برودت هوا

مدارس برخی از مناطق و شهر‌های استان مازندران امروز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ برای سومین روز پیاپی به علت برف و یخبندان و لغزندگی معابر تعطیل است.

چهاردانگه:با توجه به بارش سنگین برف در منطقه و برودت هوا و یخبندان معابر، تمامی مدارس منطقه در روز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ تعطیل اعلام می‌شود و کلاس‌های درس تمام مقاطع در فضای مجازی دایر خواهد بود.

دودانگه: با توجه به بارش سنگین برف در منطقه و برودت هوا و یخبندان معابر، تمامی مدارس منطقه در روز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ تعطیل اعلام می‌شود و کلاس‌های درس تمام مقاطع در فضای مجازی دایر خواهد بود.

بخش یانه‌سر بهشهر:با توجه به بارش شدید برف در ارتفاعات شهرستان بهشهر و لغزندگی معابر و مسدود بودن برخی از مسیر‌های ارتباطی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی؛ کلاس‌های درس مدارس بخش یانه‌سر تا روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۶ در تمامی مقاطع به صورت مجازی به فعالیت ادامه خواهند داد.

منطقه هزار جریب نکا: با توجه به برودت شدید هوا و یخ‌زدگی معابر در اثر بارش سنگین برف در مناطق هزارجریب و پی‌رجه نکا، کلاس‌های مقاطع مختلف تحصیلی در این مناطق در روز دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ به صورت غیر حضوری برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴