تاریخ انتشارشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۵۸۸۴۴
فرماندار رامسر گفت: در کنار اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری نیازمند نشاط اجتماعی و بهره مندی از تمام ظرفیت ها در ارتقای سلامت فردی و اجتماعی هستیم.
۰
plusresetminus
لزوم بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای سلامت اجتماعی
به گزارش بلاغ، محمد آزاد در  سومین نشست مجمع سلامت شهرستان با حضور نمایندگان استانداری و دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد فعالیت های حوزه بهداشت و درمان و مدافعان سلامت را در دو سال اخیر و در دوره کرونا شایسته تقدیر دانست و افزود: شهرستان رامسر در حوزه زیرساختی بهداشت و درمان و همچنین تزریق واکسن کرونا از شهرستان های برتر استان است.

محمد آزاد افزود : در این سالها توسعه کمی و کیفی در بیمارستان امام سجاد رامسر، ساخت اورژانس ، کلینیک تخصصی، داروخانه شبانه روزی سیزده آبان در محوطه بیمارستان، راه اندازی پردیس بین الملل، حضور بیش از ۵۰ پزشک متخصص و فوق تخصص از جمله دستاوردهای خوب در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

وی بیان داشت : البته با توجه به اینکه شهرستان رامسر یک شهرستان گردشگری ملی و بین المللی است و طبعا خدمت رسانی آن در تمام حوزه ها بویژه در حوزه سلامت باید با ملحوظ قراردادن جمعیت شناور باشد همچنان نیازمند توجه است.

آزاد گفت : آموزش و پیشگیری توامان نیاز مستمر و همیشگی است و حضور موثر خیران سلامت در شهرستان نیز از نکات قابل قوت است.

وی اظهار داشت: در کنار اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری نیازمند نشاط اجتماعی و بهره مندی از تمام ظرفیت ها در ارتقای سلامت فردی و اجتماعی هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴