تاریخ انتشارشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
کد مطلب : ۴۵۸۸۴۰
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: به حماسه آمل جفای شده است، از یک طرف کمونیست ها و از یطرف جریانات غربگرا و از یطرف امریکا و صهیونیست و با تمام توان برای نابودی ان هجمه وارد کرده بودند.
۰
plusresetminus
شهدای 6 بهمن آمل مظلوم واقع شدند/ مکتب سلیمانی زنده نگهداشتن یاد شهداست
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در مراسم بزرگداشت شهدای جنگل و شهدای 6 بهمن آمل که در سالن همایش دانشگاه شمال آمل با اشاره به آیات قران مجید که شهدا زنده هستند، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و باید این اعتقاد و باور دینی در جامعه هرروز پررنگ‌تر شود.

وی ادامه داد: یکبار که در کرمان بودم شهید خوشنامی اوردند و در دانشگاه کرمان خاکسپاری کردند، مراسم باشکوهی برگزار شد، چند روز بعد از بسیج دانشجویی دانشگاه گفتند پیرمردی هر روز می آید و می گوید این قبر پسر من است، به منزل آن پیرمرد رفتیم و دلیل این حرفش را خواستیم، گفتند همسرم چند سال قبل فوت شدند زمانی که می خواستید تشییع کنید، به خواب یکی از بستگان رفتند و پیغام دادند که فرزندمان می اید به استقبال او برود بررسی کردم فقط مراسم این شهید بود و تحقیق کردم این شهید برای والفجر 8 و فاو است، سن شهید هم همسن پسر من است، بررسی کردیم و آزمایش گرفته شد، پسر خود اوست.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در حال تحدید نسل هستیم، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: این محدود کردن فرزندان در خانه‌ها، به این شکلی که امروز هست، خطاست. این نسل جوانی که امروز ما داریم، اگر در ده سال آینده، بیست سال آینده و در دوره‌ها و مرحله‌های آینده‌ی این کشور بتوانیم آن را حفظ کنیم، همه‌ی مشکلات کشور را اینها حل میکنند؛ با آن آمادگی، با آن نشاط، با آن شوقی که در نسل جوان هست، و با استعدادی که در ایرانی وجود دارد. پس ما مشکل اساسی برای پیشرفت نداریم.

وی به تاکید رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین را در دستور کار خود قرار دهید و اخیرا فرمودند جهاد روایت کنید از این رو باید از مردم امل  و ستاد یادواره حماسه اسلامی 6 بهمن تشکر کرد که هر ساله باشکوه تر از سال گذشته حماسه 6 بهمن را برگزار می کنند.

مسلمی تصریح کرد: وقتی  روایت کنیم، اتفاقات گذشته را برای عبرت بازگو می کنیم، در حماسه 6 بهمن دشمن شناسی مردم امل نشان داده می شود، کمونیست هایی که اسم خود را سربه داران گذاشتند، اما مردم گول ظواهر انان را نخورند.

وی شهدای 6 بهمن را مظلوم خواند و اظهار کرد: به حماسه امل جفای شده است، از یک طرف کمونیست ها و از یطرف جریانات غربگرا و از یطرف امریکا و صهیونیست و با تمام توان برای نابودی ان هجمه وارد کرده بودند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران جهاد روایت را مهم بشمرد و خاطرنشان کرد: می توان عبرت های گذشته را روایت کرد، حادثه های بزرگی که در 10 سال اول انقلاب اسلامی هر کدام می توانست یک انقلاب را از پای دراورد ولی با نقش رهبر انقلاب، مردم و روحانیت به نابودی کشیده شد.

وی نقش مردم و رهبری را در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار دانست و بیان کرد: دشمن هدفگذاری کرد و بیشترین هجمه را به روحانیت دارد و مردم را امروز نسبت به انقلاب بدبین و بی اعتماد می کند، اگر ما به درستی جهاد تبیین و روایت را نسل های سوم و چهارم انقلاب بیان کنیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به درستی به گوش مردم برسانیم این اعتماد از دست رفته برمی گردد.

مسلمی این انقلاب را حاصل خون شهدا خواند و عنوان کرد: هر کدام از ما مسئول هستیم و باید به مادر، پدران شهدا پاسخگو باشیم آنها خون دادند تا ما سربلند باشیم و  در پناه این امنیت بتوانیم ایمانمان را نگهداریم، اسلام را گسترش دهیم و زمینه ظهور امام زمان عج را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: اکنون در حجاب، عدالت، اجرای احکام الهی، احترام به بزرگتر، گسترش اسلام کجا هستیم و باید بگوییم شهدا شرمنده هستیم.

مسلمی با بیان اینکه امروز باید از حضرت زهرا (س) الگو بگیرم، تصریح کرد: دشمنان می خواهند با از بین بردن فرهنگ و تمدن نقش و جایگاه الگوها را از بین ببرند، امروز شهید فهمیده باید الگو باشد.

فرمانده سپاه کربلا به مکتب سلیمانی اشاره کرد و گفت: مکتب سلیمانی برگرفته از مکتب عاشورایی  است و امروزه دشمنان از اسم این مکتب هم می‌ترسند برای همین باید از این مکتب برای تحقق تمدن نوین اسلامی درس و الگو بگیریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴