تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۵۸۸۳۵
امام جمعه شهرستان میاندورود گفت: انتخاب‌های خوبی از طرف رئیس جمهور کشورمان بر مبنای توجه به مسائل اقتصادی و تجاری کشورهای چین و روسیه با هدف گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با این کشورها بودیم که البته به مزاج خیلی ها از جمله آمریکا خوش نیامده است.
۰
plusresetminus
دشمنان از قرارداد ایران و چین در هراسند
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام حاجی زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی شهر سورک، اظهار کرد: یک شنبه بیستم جوادی ثانی سوم بهمن ماه مصادف با سالروز ولادت پر سعادت حضرت فاطمه صدیقه (س) و روز مادر و زن و همچنین سالروز ولادت امام راحل است.

وی افزود: چهارشنبه ششم بهمن ماه نیز سالروز حماسه مردم آمل و آن حادثه تاریخی است تا جایی که امام راحل در وصیت‌نامه سیاسی خود از مردم مازندران به‌خاطر خلق چنین حمایه عظیم و جاودانه‌ای قدردانی کردند.

امام جمعه میاندورود با اشاره به اینکه هفته‌ای که گذشت شاهد دیپلماسی اقتصادی از ناحیه دولت سیزدهم بودیم، تصریح کرد: این همان چیزی است که در طول دولت‌های یازدهم و دوازدهم شاهد آن نبودیم.

حاجی زاده با اشاره سفر وزیر کشور به چین برای نقشه راه توافق ۲۵ ساله با این کشور، بیان کرد: انتخاب‌های خوبی از طرف رئیس جمهور کشورمان بر مبنای توجه به مسائل اقتصادی و تجاری کشورهای چین و روسیه با هدف گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با این کشورها بودیم که البته به مزاج خیلی ها از جمله آمریکا خوش نیامده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی داخلی‌ها از طریق رسانه‌ها دست به اقداماتی می‌زنند، البته داستان غرب‌زدگی و نفوذی‌های کشور ما بحث امروز و دیروز نیست ولی غم‌انگیز و عبرت‌آموز است.

خطیب جمعه میاندورود با بیان اینکه دشمنان داخلی برای آمریکا و غربی‌ها حکم جاده صاف‌کن را دارند، یادآور شد: اینها خودشان را روشن‌فکر و تحلیل‌گر می‌دانند یعنی همان جماعت وطن‌فروشی که همیشه دنبال انقضای جمهوری اسلامی ایران بودند.

حاجی زاده اضافه کرد: با گذشت ۴۰ سال بعد از انقلاب عده‌ای همچون تقی‌زاده‌ها هنوز به تعبیر مقام رهبری مطبوعات‌چی و عوامل رسانه‌ای استعمارگران هستند و نمی گذارند اخبار حق به دست عموم مردم برسد، و الان هم ارتباط گسترده ایران و چین و روسیه را بهانه قرار دارند که پس شعار نه غربی و نه شرقی چه شده! در حالی که واقعیت این است که روسیه الان و ایران الان با گذشته فرق دارند.

وی تاکید کرد: امروز ایران و روسیه در کنار هم تنش‌های افغانستان، ارمنستان و آذربایجان و همچنین مذاکرات بین‌المللی و هسته‌ای را مدیریت کردند، ما با هر کشوری که بخواهیم و صلاح بدانیم تعامل برقرار می‌کنیم، درد دشمنان ما چیز دیگری است.

امام جمعه میاندورود در پایان اظهار کرد: منطقه استراتژیکی ایران با دارا بودن ظرفیت نفت و چهار راه ارتباطی جای غربی‌ها نیست، به توفیق الهی حرکت‌های عاقلانه و عالمانه‌ای در دوره سیزدهم همچون اخذ تفاهم‌نامه‌های اقتصادی با قدرتهای برتر دنیا انجام شده، ایران در آینده به قدرت برتر منقطه مبدل خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴