کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون استاندار مازندران خبر داد:

برقراری تردد در محورهای چالوس، هراز و سوادکوه/کیاسر مسدود است

1 بهمن 1400 ساعت 20:24

معاون عمرانی استاندار مازندران از آمادگی تمامی دستگاه‌ها در ارائه خدمات در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد و گفت: هم اکنون به جز محور کیاسر که به دلیل حجم بارش نزولات آسمانی مسدود است، تردد در محورهای چالوس، هراز و سوادکوه، در حال انجام است.


رضا علیخانی‌کوشکک در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران استان اعم از پلیس‌راه، راهداری و حمل و نقل، هلال احمر، اورژانس، هواشناسی و مدیریت بحران، کاملا در لقای یک مدیریت واحد و به صورت منسجم و یکپارچه در چارچوب یک فرماندهی واحد در حال انجام خدمت و وظیفه هستند.

وی افزود: در بخش پیش بینی دستگاه‌های مرتبط نظیر هواشناسی به صورت لحظه‌ای و مستمر گزارشات را به ما اطلاع رسانی می‌کنند و ما پس از بررسی و تحلیل، در مقابل اقدام به تصمیم گیری می‌کنیم که نهایتا چه اقداماتی را در دستور اجرایی قرار دهیم.

معاون عمرانی استاندار مازندران، خاطرنشان کرد: در بخش آمادگی، همه دستگاه‌ها از آمادگی کامل برخوردار هستند و ماشین‌آلات به تعداد کافی و نیروی انسانی پرتلاش در اقصی نقاط استان به ویژه در محورهای مواصلاتی مستقر هستند.

علیخانی ادامه داد: در صورت مشاهده یا وجود کمبود از بخش‌های عمومی و بسیج امکانات مردمی و ملی و نهادهای مرتبط، بهره گرفته می‌شود.
 
وی بیان کرد: در بخش مقابله با بحران نیز آمادگی کامل وجود دارد و در کمترین زمان، تیم‌ها آماده ارائه خدمات هستند.

معاون عمرانی استاندار مازندران، تصریح کرد: هم اکنون با تلاش تمامی بخش‌ها، در محور چالوس، هراز و سوادکوه، تردد در حال انجام است و محورها بازگشایی شده‌اند.

علیخانی اضافه کرد: در محور کیاسر به ساری به دلیل حجم فراوان بارش و احتمال ریزش، این محور هم اکنون مسدود است و در اسرع وقت این محور نیز بازگشایی خواهد شد و تردد به صورت عادی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 458830

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/458830/برقراری-تردد-محورهای-چالوس-هراز-سوادکوه-کیاسر-مسدود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com