سردار حق‌طلب در چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد معافی:

راه نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی ایران بسته است/خانواده‌های معظم شهدا اسوه صبر و بصیرت

تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۵۸۸۰۸
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران گفت: دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را به کار گرفت تا منطقه را ناامن و نفوذ جمهوری اسلامی را از بین ببرد تا بتواند ما را تحت فشار قرار داده و وادار به پذیرش خواسته‌هایشان کنند که این جوانان با حضور خود در صحنه و نثار خونشان مانع از اجرایی شدن نقشه‌های دشمنان شدند.
۱
plusresetminus
راه نفوذ دشمن در جمهوری اسلامی ایران بسته است/خانواده‌های معظم شهدا اسوه صبر و بصیرت
به گزارش بلاغ، سردار احمد حق‌طلب در چهارمین سالگرد شهید مدافع حرم محمد معافی در مسجد امام حسین(ع) روستای برگه شهرستان میاندورود با اشاره به سخنان رهبری که فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: رهبر انقلاب در سال جاری شش جلسه حضوری داشتند که پنج جلسه مربوط به کنگره شهدا بود که نشان از توجه رهبری به شهدا است.

وی با بیان اینکه شما مردم ولایت‌مدار با برگزاری این مراسم به خواست رهبری توجه داشتید، گفت: امشب بزرگداشت شهید نیست بلکه بزرگداشت شجاعت، شهامت، ایثار و از خود گذشتگی، معرفت و بصیرت است.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه جوانان ما امام را ندیدند و تنها تصویر و صدایش را از تلویزیون و رادیو دیدند و شنیدند با این حال جانشان را در راه امام، اسلام و انقلاب فدا کردند، افزود: به همین دلیل است که امام (ره) فرمودند که امروز مردم ایران از مردم صدر اسلام دوران پیامبر بهتر هستند.

حق طلب با بیان اینکه اغلب شهدای دفاع مقدس ما مجرد بودند، تصریح کرد: اغلب شهدای مدافع حرم دارای همسر و فرزند خردسال بودند چطور می‌شود این همه بصیرت داشته باشند وظیفه خود را بشناسند و با یک کلام امام و رهبری این همه جوان لذت‌های دنیوی را کنار بزنند و برای مقابله با دشمنان تکفیری صف بکشند.

وی بیان کرد: در کنار شهدا خانواده آنها نیز بصیرت داشتند که مانع آنها نشدند و از خانواده مدافع حرمی نشنیدم که مخالف بوده باشند یا ممانعت کرده باشند.

حق طلب در پایان گفت: دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را به کار گرفت تا منطقه را ناامن و نفوذ جمهوری اسلامی را از بین ببرد تا بتواند ما را تحت فشار قرار داده و وادار به پذیرش خواسته هایشان کنند که این جوانان با حضور خود در صحنه و نثار خونشان مانع از اجرایی شدن نقشه‌های دشمنان شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴