تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
کد مطلب : ۴۵۸۸۰۶
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه بارش سنگین برف، محور کندوان را تا اطلاع ثانوی مسدود کرد گفت: با توجه به بارش سنگین برف در محورهای شمال توصیه ما به مسافران این است از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان پرهیز کنند.
۰
plusresetminus
برف سنگین کندوان را مسدود کرد/ بارش برف شدید و بادکوبه در محور کندوان
به گزارش بلاغ، یدالله جهان‌تاب درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف در محور کندوان، این محور تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شد.

وی با اشاره به بارش باران در محورهای ساحلی مازندران،گفت: در محور هراز شاهد بارش برف و باران هستیم و در محورهای کیاسر و سوادکوه هنوز بارش آغاز نشده است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت ترافیکی محورها، بیان کرد: شاهد ترافیکی پرحجم در محورهای هراز و کندوان در مسیر ورودی شمال با توجه به هشدار مبنی بر پرهیز از ترددهای غیرضروری هستیم.

این مسؤول با تاکید بر تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ، خاطرنشان کرد: پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری به عمل  می‌آورد.

جهان‌تاب با هشدار نسبت به ریزش و رانش و سقوط بهمن، گفت: مهم‌ترین توصیه پرهیز از ترددهای غیرضروری و توقف در نقاط ممنوعه و حادثه‌خیز است.

این مسوول با تاکید بر توجه به هشدارها و پرهیز از توقف‌های لحظه‌ای، هشدار داد: احتمال ریزش و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان وجود دارد.

رئیس پلیس ولی‌آباد سیاه‌بیشه گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در جاده کندوان، رانندگان از سفرهای برون شهری غیرضروری در این محور پرهیز کنند.

محمد احمدی از برف و کولاک محور کندوان خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون بارش شدید برف سر تا سر محور کندوان ولی‌آباد، سیاه‌بیشه و محدوده رستوران دونا تا تونل کندوان همراه با بادکوبه شدید است.
وی تاکید کرد: از تردد غیرضروری به شدت پرهیز شود و در صورت لزوم نیز رانندگان باید تمامی تجهیزات زمستانی و از جمله زنجیر چرخ را به همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما